„Fabulos“ kūrybos vadovas Linas Migonis pastebi, kad Lietuvos policijos komunikacija visada išsiskyrė drąsa bei žavėjo originalumu. Todėl užduotis sukurti kampaniją, kviečiančią jaunus žmones stoti į policiją, buvo kartu ir didelė atsakomybė, ir iššūkis.

„Dirbti su tokiu motyvuotu, atviru ir palaikančiu klientu visada yra didelis malonumas. Kita vertus, supratome, kad negalime nuleisti kartelės ir turime pasiūlyti kažką drąsaus ir dar nematyto. Juo labiau, kad pagrindinė auditorija yra jaunimas, o jų dėmesį užkariauti nėra lengva, ypač jei nesi originalus ir nesukuri įdomaus turinio. Atviras klientas ir reikli auditorija buvo pagrindiniai veiksniai, leidę įgyvendinti tokią idėją“, – sako L. Migonis.

Idėjos kryptį padiktavo tendencijos. Kampanija #StokĮPoliciją siekiama atkreipti jaunimo, pirmiausia – abiturientų, dėmesį, o apklausos rodo, kad žaidimus Lietuvoje žaidžia keturi iš penkių Z kartos jaunuolių. Maža to, ši auditorija daug laiko praleidžia ne tik žaisdama, bet ir žiūrėdama žaidimų transliacijas ar jų įrašus socialiniuose tinkluose.

Tinkamo žaidimo toli ieškoti nereikėjo – šaržuotai ir su šypsena policijos kasdienybę puikiai padeda atspindėti antras pagal populiarumą žaidimas pasaulyje „GTA V“, puikiai žinomas ir daugeliui Lietuvos paauglių.

„Didžiausias iššūkis buvo tai, kad viską reikėjo atlikti autentiškai, nepaliekant dirbtinumo pojūčio. Jeigu būtume tik pasinaudoję žaidimu kaip platforma, bet kalbėtume pamokančiai, moralizuotume, idėja neišdegtų ir tai tik sugadintų policijos įvaizdį auditorijos akyse. Todėl kurdami kampaniją daug konsultavomės su žaidėjais ir žaidžiančiais policininkais. Nustebtumėte sužinoję, kiek daug jų po darbo laisvalaikį leidžia kompiuteriniuose žaidimuose“, – užsimena L. Migonis.

Internete virusiniu būdu išplito trys kampanijos #StokĮPoliciją vaizdo įrašai, kuriuose scenos iš žaidimo įvilktos į populiarios TV laidos „Farai“ rūbą. Jau artimiausiu metu tikri policininkai GTA žaidime surengs reidą, kurio metu papasakos apie tai, kaip pažeidėjų gaudymas vyksta realiose gatvėse ir keliuose.

Policijos departamento Komunikacijos skyriaus vedėjas Ramūnas Matonis sako, kad pagrindinė kampanijos mintis – pasiekti žaidime policininkus žaidžiantį jaunimą, patraukti jų dėmesį ir pasiūlyti nusikaltėlius gaudyti ne prie kompiuterių ekranų, o realybėje.

„Policija visuomet stengiasi būti kuo arčiau visuomenės, net jei tai ir virtuali erdvė. Maloniai nustebau sužinojęs, kad virtualiame pasaulyje žmonės mielai įsijaučia į pareigūnų vaidmenį, gaudo pažeidėjus, todėl mums patiko idėja pakviesti juos, ir visus apie savo ateitį galvojančius abiturientus, tapti tikrais policininkais“, – sako R. Matonis ir priduria, kad kai kurie pareigūnai net ir po darbo savo pareigas atlieka žaidimo pasaulyje.

Kampanijos #StokĮPoliciją vaizdo įrašus galite rasti oficialios Lietuvos policijos paskyrose „Facebook“ ir „Instagram“.