„Pokyčius diktuoja mūsų klientų – didžiųjų Lietuvos ir tarptautinių įmonių fokusas į marketingo investicijų efektyvumą. Duomenų įdarbinimo sprendimai padės mums kurti naujų technologijų įgalintus ir efektyvesnius sprendimus mūsų klientams. Iš medijų planavimo agentūros klientai vis dažniau tikisi ne tik kokybiškai atliktų bazinių media agentūros paslaugų – tikslinės auditorijos pažinimo, medijų planavimo įrankių tikslaus panaudojimo ir optimaliausia kaina nupirktų plotų žiniasklaidos kanaluose – bet ir buvimo verslo partneriu, kuris būtų atskaitingas už komunikacijos investicijas ir sukurtų vertę komunikacijos grandinėje. Tai diktuoja pokyčius „Omnicom Media Group“ viduje: siekiant atliepti šiuos poreikius, vis didesnę svarbą įgauna duomenų analitika ir jų įdarbinimas siekiant efektyvesnių sprendimų, procesų automatizacija ir atskaitomybė“, – sako T. Kupscys.

A. Zebčiukas turi daugiau nei 5 metų darbo su skaitmenine komunikacija patirtį: pastaruoju metu jis vadovavo „Resolution Media“ performance komandai.

„Skaitmeninei komunikacijai išsikovojant vis didesnę prekių ženklų komunikacijos biudžeto dalį, geriausių rezultatų sieksime ne tik įdarbinant naujausius ir efektyviausius sprendimus, tačiau dar stipriau integruojant skirtingų skyrių veiklą“, – komentuoja jis.

„Omnicom Media Group“ – tarptautinio didžiausio medijų agentūras vienijančio tarptautinio tinklo dalis. Jai priklauso 2 medijų agentūros, veikiančios savarankiškai ir savo tarptautinių tinklų principais: OMD ir PHD.