Kompanijos vadovo Andriaus Labano teigimu, šis sprendimas padiktuotas pačių reklamos užsakovų ir orientuotas į rinkos korekcijas kokybine prasme. „Įsigilindami į klientų poreikius, remdamiesi Lietuvos ir užsienio tyrimais, bei patirtimi, bendraudami su klientų auditorija supratome, kad geriausias sprendimas lauke – kompleksinis. Dabartiniai rinkos žaidėjai orientuojasi į didelio eismo gatves, o mes siūlome auditorijos „sekimą“ visame jos judėjimo maršrute“, – teigė jis.

Andrius Labanas

Modernūs skaitmeniniai LED lauko ekranai įrengti J. Jasinskio ir Kalvarijų, g., Vilniuje. Taikos pr. ir Liepų g., Klaipėdoje. Senamiesčio al., Plungėje. Artimiausiu metu juos papildys dar kelios pozicijos, apimančios ir kitus miestus.

Tris dešimtmečius reklamos versle dirbančio LT Advert vadovo vertinimu, abi lauko reklamos formos viena kitą tik papildančios: „Prekės ženklo žinomumas, pardavimų skatinimas, įvaizdžio kūrimas – komunikacijos atvirose erdvėse priežasčių yra įvairių. Nors galima rasti įvairių duomenų apie vienos ar kitos reklamos formos pranašumus, praktika rodo, kad efektyvumas priklauso nuo kelių veiksnių – USP buvimo, žinutės aiškumo, tinkamo komunikacijos laiko ir vietos.

Diegdami skaitmeninius lauko reklamos ekranus, mes sukuriame dinamišką įvairovę, leidžiančią su žinute sekti vartotojus jų judėjimo maršrutais. Važiuojant į darbą, einant į susitikimą, grįžtant namo – dinamiškas judesys patraukia dėmesį, o statinis aiškus vaizdas užfiksuoja įspūdį. Valdydami tinklą visoje Lietuvoje mes galime šią seką koreguoti, neužkišdami erdvių reklaminiais plotais, o natūraliai įliedami juos į urbanistinę aplinką.“

LT Advert – lietuviško kapitalo lauko reklamos tinklas, veikiantis nuo 2008-ųjų metų, įrašytas į Lietuvos rekordų knygą kaip didžiausio Lietuvoje, 798-ių kvadratinių metrų reklamos stendo statytojas. Tarp didžiausių tinklo klientų – media planavimo ir ryšių su visuomene agentūros, Lidl, Cgates, Circle K, Bitė, Orkla, Douglas ir kiti žinomi prekės ženklai.