– Drąsiausias prekių ženklas Baltijos šalyse – „IKEA“, Lietuvoje – „Makalius“, specialus „LiMA“ apdovanojimas skirtas „LIDL“, Latvijoje – „Aerodium“, specialus „LRA“ apdovanojimas skirtas „Aerodium“, Estijoje – „IKEA“, specialus „TUULI“ apdovanojimas skirtas „LHV Pank“.

– Mylimiausias prekių ženklas Baltijos šalyse – „Swedbank“, Lietuvoje – „Maxima“, Latvijoje – „Swedbank“, Estijoje – „Swedbank“.

– Žaliausias prekių ženklas Baltijos šalyse – „Madara Cosmetics“, Lietuvoje – „Vinted“, Latvijoje – „Latvijas valsts meži“, Estijoje – „Puhas Loodus“.

– Žmogiškiausias prekių ženklas Baltijos šalyse – „Swedbank“, Lietuvoje – „Vinted“, Latvijoje – CSDD, Estijoje – „Coop Pank“.

– Mylimiausias vietinių gamintojų prekių ženklas Baltijos šalyse – „Kārums“, Lietuvoje – „Vytautas“, Latvijoje – „Kārums“, Estijoje – „Värska“.

– Mylimiausias žiniasklaidos prekių ženklas Baltijos šalyse – „Delfi“, Lietuvoje – „lrt.lt“, Latvijoje – „Delfi“, Estijoje – „ETV“.

– Sparčiausiai augantys prekių ženklai Baltijos šalyse – „Apple“, Lietuvoje – „Apple“, Latvijoje – „DEPO“, Estijoje – „Värska“.

– Dažniausiai ieškomas prekių ženklas Baltijos šalyse (pagal „Google“ paieškos duomenis) – „AirBaltic“, Lietuvoje – „AirBaltic“, Latvijoje – „Venipak“, Estijoje – „Viking Line“.

Talkinant „Norstat Baltic“ komandai rezultatai bus nustatomi apklausus daugiau nei 3000 žmonių Baltijos šalyse. Tyrimas paremtas „Brand Capital“ tyrimu, kuris laikomas didžiausią aprėptį turinčiu prekės ženklo ir gyvenimo būdo tyrimu Baltijos šalyse, kuriuo metu buvo pateikus daugiau nei 300 klausimų apie gyvenimo būdą buvo surinkti duomenys apie daugiau nei 600 prekių ženklų. Daugiau informacijos apie renginį ir prekių ženklų reitingus rasite Baltijos prekių ženklų forumo svetainėje – https://balticbrands.eu

Šių metų „Baltic Brand Forum“ buvo skirtas drąsiems prekių ženklams, o forumas pirmą kartą organizuotas Estijoje. Renginyje dalyvavo dešimtys pasaulio ir Baltijos šalių prekių ženklų profesionalų, įskaitant pagrindinį pranešėją Paulą Kempą-Robertsoną, kūrybinės ir strateginės žvalgybos tarnybos „Contagious“ įkūrėją, Andy Pearsoną, „Liquid Death“ kūrybos viceprezidentą, Emmą Sullivan, „Vinted“ kūrybos direktorę, Maksimą Boritko, „Banda Agency“ įkūrėją ir kūrybos direktorių, Maksymilianą Malickį, pasaulinio masto „BOLT“ prekės ženklo vadovą, Artūrsą Garaisą, „airBaltic“ Web3 projekto vadovą, taip pat Stephanie Heleną Scheller, tvarumo konsultavimo įmonės „OMG Momentum“ įkūrėją, Jaką Normaną, GCS Emerging Europe pardavimų vadovą, „Google“, Gretą Pudan, „Meta Lead“, Httpool, Tue Meier-Poulseną, Šiaurės Europos regiono direktorių, Norstat ir Antonio Bechtle, kūrybos direktorių ir partnerių „BM Boutique“ ir kt.

Baltijos prekės ženklo forumas organizuojamas bendradarbiaujant „MAGIC“, „OMD“, „Norstat“, „TUULI“, „AirBaltic“, „Google“, „Rimi“, „Lido“, „LUX Express“, „Volkswagen“, „Element Digital“, „Httpool“, „Eco Baltia“, „Trickster“, „Sons & Daughters“, „Hector Container Hotel“, „Valmiermuiža“, „Kalve Coffee Roasters“, „Delfi“, „TV3 Group“, „IR Nauda“, „Sky Media“, „JCDecaux“, „BOBE.me“, „Mediana“.