Pernelyg vertinančius „Google“ raktažodžius perspėja: ignoruojančius dramblį kambaryje gali ištikti „Nokia“ likimas
Šiuo metu „Google“ dirbantis „Google Ads“ skaitmeninės rinkodaros strategas Paulius Vaidžiulis padeda klientams formuoti ir optimizuoti savo reklamos planus. Pirmasis jo patarimas visiems – neignoruoti dramblio kambaryje, nes tai sužlugdė ne vieną iki tol labai sėkmingai veikusį tarptautinį verslą. „Verčiau leistis į dramblių safarį ir tapti dramblių karavano lyderiu“, – įsitikinęs P. Vaidžiulis. Jis pabrėžia, kad „Google“ pirmiausia yra dirbtinio intelekto įmonė, nors ne visi technologiniai sprendimai yra plika akimi matomi. Specialistas rekomenduoja keisti požiūrį ir nesirūpinti, kad „Google“ reklamą pamatytų tik tikslinė auditorija, ir gal net atsisakyti raktažodžių sąrašų: „Svarbiau parodyti reklamą tiems, kurie nori pirkti jūsų produktą, o, ko jie ieškojo, gal ne taip ir reikšminga. Keiskime mąstymą: įdedame pinigų, pasakome, kiek norime atgauti ir ką norime parduoti – viskas. Toliau paliekame technologijai atlikti savo darbą.“