„Keičiasi ne tik „Perkuknyga.lt“ išvaizda, bet ir koncepcija – pirkėjui siūlysime geriausias knygų kainas, o leidykloms – visą pilną grandinę nuo tiekimo į knygynus, prekybos centrus iki prekybos internete“, – tolimesnę kryptį brėžia prekės ženklą „Perkuknyga.lt“ valdančios įmonės „Medipresa“ direktorius Artūras Ledovskojus.

Naują startą „Perkuknyga.lt“ skelbia susijungusi su interneto knygynu „ŽMONĖS Knygos“, iki šiol priklausiusiu medijų ir skaitmeninio verslo įmonei „Media bitės“. Pastaroji įmonė taip pat valdo dalį „Medipresos“ akcijų.

„Interneto knygynų veiklos konsolidavimas mūsų grupėje – natūralus žingsnis. Šioje srityje tvirčiausias pozicijas turi „Medipresa“, užsiimanti leidinių ir knygų platinimu. Tuo tarpu likusieji „Žmonės“ prekės ženklai – žurnalas ir mobilioji programėlė „Žmonės“, portalas zmones.lt ir namų kino platforma „ŽMONĖS Cinema“ – ir toliau tęs veiklą ten, kur yra stipriausi – žiniasklaidoje ir kino versle“, – sako įmonės „Media bitės“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.

UAB „Media bitės“ šiuo metu valdo šių prekės ženklų paketą: žurnalus „Žmonės“, „Laimė“, „Ji“, „Legendos“ bei jų skaitmeninius produktus, prenumeratos pardavimų tinklapius zurnaluprenumerata.lt ir prenumerata.lt. „Media bičių“ grupei taip pat priklauso UAB „Baltijos fotografijos linija“, valdanti prekės ženklą „ŽMONĖS Foto“, Všį „Pasaka“, valdanti „Pasakos“ kino teatrus ir internetinę namų kino platformą „ŽMONĖS Cinema“. „Media bitės“ su partneriais taip pat valdo knygų ir leidinių platinimo bendrovę „Medipresa“, internetinę knygų išpirktuvę „Perkuknyga.lt“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą manodaktaras.lt, portalą sveikas.lt bei internetinę veterinarų rezervacijos sistemą uodega.lt.