Renginyje taip pat paaiškės beveik dvidešimties konkurso kategorijų nugalėtojai, daugiausiai apdovanojimų konkurse gavusi agentūra pelnys „Metų agentūros“ titulą, o už geriausią projekto pristatymą bus skirtas „Publikos balso“ apdovanojimas. Baigiamajame „PR Impact Awards 2023“ renginyje paaiškės ir specialiųjų nominacijų – „Verslo nuomonės lyderis/ė“ bei „Išbandymas viešumu“ – laureatai, taip pat bus paskelbtas „Metų komunikatorius/ė 2023“.

Renginyje – ypatingas svečias iš Ukrainos

Bilietus į konferenciją „Atsparumo formulė: komunikacijos galia“, geriausių projektų pristatymus bei apdovanojimus vis dar galite įsigyti čia. Šiemet „PR Impact Awards 2023“ pranešimą apie komunikaciją ir atsparumą skaitys ypatingas svečias – psichologas, politikos ir karo apžvalgininkas, dažnai vadinamas „karo psichoterapeutu“, buvęs Ukrainos žvalgybos karininkas Oleksijus Arestovyčius.

Renginio programoje – „Circle K Baltic“ viceprezidento Skirmanto Mačiuko pranešimas apie komunikacijos galią kuriant darbuotojų emocinę gerovę, o „Biržų duonos“ vadovas Andrius Kurganovas aptars vadovo lyderystės ir komunikacijos svarbą didinant įmonės atsparumą. Mykolo Romerio universiteto tyrėja dr. Ilona Bartuševičienė pristatys teorinį komunikacijos vaidmens, kuriant organizacijos atsparumą, modelį, o „Ignitis grupės“ komunikacijos vadovė Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, „BITĖ Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas bei Inovacijų agentūros rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Jolita Mažeikienė pasidalins geraisiais pavyzdžiais. Konferencijos dalyvių taip pat laukia pokalbis su trimis „Metų komunikatoriaus“ finalininkais ir, žinoma, į finalą patekusių geriausių komunikacijos projektų pristatymai.

Projektai verti tarptautinės arenos

„PR Impact Awards 2023“ tarptautinės vertinimo komisijos pirmininkė, Europos komunikacijos direktorių asociacijos ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė teigia, kad šiemet konkursui pateikti projektai išskirtinai pasižymėjo unikaliomis idėjomis, jų išpildymu, pasirinktomis priemonėmis ir kanalais.

„Džiugu, kad Lietuvos verslo įmonės, valstybinės institucijos bei organizacijos žengia koja kojon su nūdienos aktualijomis, komunikacijos pagalba įgyvendindami svarias socialinės atsakomybės ir tvarumo iniciatyvas bei paramos Ukrainai akcijas. Linkiu paraiškų teikėjams nesustoti vietoje ir pristatyti savo įgyvendintus darbus plačiau, teikiant juos tarptautiniams konkursams. Daugelis jų tikrai verti tarptautinės arenos“, – sako L. Jakučionienė.

Vienas iš konkurso organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas Donatas Kuras atskleidžia, jog šiemet statulėlių bus įteikta daugiau nei planuota. „Nors konkurse ir nebuvo atskiros paramos Ukrainai projektų kategorijos, tik viena – socialinių kampanijų bei rėmimo projektų, – manome, kad būtina atkreipti dėmesį į paramos projektus inicijavusius kolegas. Tad nusprendėme, jog rėmimo projektai bei socialinės akcijos bus įvertinti bei apdovanoti atskirai“, – pasakoja D. Kuras.

Konkurso komisijos pirmininkė L. Jakučionienė pažymi, jog visgi tenka apgailestauti, kad nors ir idėjomis stiprūs, kai kurie projektai stokoja komunikacijos poveikio ir sukurtos vertės analizės, kampanijos tikslo ir pasiektų rezultatų koreliacijos. „Tai – sritis, kuri kelia iššūkių ne tik mūsų šalies, bet ir viso pasaulio komunikacijos laukui“, – sako ekspertė.

Finale varžysis kelios dešimtys projektų

Konkurso komisiją šiemet sudaro net 21 narys, iš kurių 10 – Lietuvos komunikacijos profesionalai: nepriklausomi konsultantai Mindaugas Ardišauskas ir Ernesta Dapkienė, Marius Gurskas, LR Vyriausybės kanceliarijos Komunikacijos departamento vadovas, Lina Jakučionienė, Vilniaus universiteto lektorė ir Europos komunikacijos direktorių asociacijos ambasadorė Lietuvai (komisijos pirmininkė), Nina Klebanskaja, Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentė, Giedrius Juozapavičius, Lietuvos marketingo asociacijos Valdybos narys, marketingo konsultantas, Vilūnė Kairienė, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė, Raminta Stanaitytė-Česnulienė, strategijos ir komunikacijos konsultantė, „Insynergy4“ strateginio valdymo partnerė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dekanė, Ignas Zokas, „Spinter tyrimai“ įkūrėjas ir vadovas.

Taip pat komunikacijos profesionalai iš užsienio: Linda Hakīma, „Intrum“ personalo, prekės ženklo ir komunikacijos direktorė Baltijos šalyse, Aive Hiepuu, „PR Concept“ generalinė direktorė, Andrew Hillier, EACD valdybos narys, „Ballinger Equine“ vykdantysis direktorius, Susan Kelly, EACD valdybos narė, „Syngenta Crop Protection“ pasaulinės komunikacijos vadovė, Dennis Larsen, „ReputationInc“ vadovaujantis partneris, Gunta Line, „Sadales Tīkls“ korporatyvinės komunikacijos direktorė, Alex Malouf, „Ceer“ korporatyvinės komunikacijos ir viešųjų ryšių vykdomasis direktorius, Viktoria Mykhno, EACD valdybos narė, Rinkų skyriaus vadovė bei KPMG direktorė Ukrainoje, Daniel Silberhorn, Pasaulinės tvarumo konsultacijų bendrovės „SLR Consulting Ltd.“ vyresnysis patarėjas ESG ir tvarumo transformacijos klausimais, Nuno da Silva Jorge, ryšių su visuomene agentūros „Aurora“ vykdantysis partneris, komunikacijos ir žiniasklaidos studijų mokyklos profesorius, Elena Zambolin, EACD valdybos narė, „Message“ vykdančioji partnerė.

Kaip ankstesniais metais, objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje tradiciškai padėjo konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.

Į finalą patekusių projektų pristatymas ir apdovanojimai, taip pat konferencija vyks birželio 9 d. Detali renginio programa jau paskelbta, ją rasti galite čia, o bilietus į renginį vis dar galite įsigyti čia.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jubiliejinį 10-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Daugiau informacijos čia.