Moksliniai tyrimai kartais nebūna tuo šaltiniu, kuriuo vadovaujasi verslo praktikai: tai kiek savitas tyrimų „žanras“, kuris dažnai parodo, kaip yra, bet nebūtinai tiesiogiai pataria, ką su tuo daryti. Tačiau yra ir kita nuomonė: nėra nieko praktiškesnio už gerą teoriją. Tad tebūnie taip: toliau rasite pasakojimą apie kelis šiek tiek netikėtus trejų metų trukmės mokslinio tyrimo rezultatus, o kaip tas naujai atsiradusias žinias panaudoti praktiškai – telieka kiekvieno marketingo specialisto rankose. Juk kiekvienas verslas ir kiekvienas specialistas turi teisę žvelgti į tai savaip...

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360