„Stebime pasaulines tendencijas, jog vartotojai tikisi vis didesnio personalizavimo, tai ir paskatino keistis. Skirtingi tyrimai rodo, jog daugelis pirkėjų didesnį dėmesį į etiketę atkreipia tada, kai ji yra sukurta atsižvelgiant į jų gyvenimo būdą, pomėgius. Tą padarėme ir mes. Naujosiomis etiketėmis stengiamės vartotojams priminti, kad aktyviųjų mineralų organizme turi būti nuolat, tad netekus jų net ir kasdienių įpročių metu, svarbu juos sugrąžinti norint jaustis gerai.

Mat visos ant naujųjų etikečių vaizduojamos situacijos „išplauna“ mineralus iš organizmo, tad norint jaustis gerai, reikia atsigerti aukštos mineralizacijos vandens“, – pranešime žiniasklaidai tikina bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“ rinkodaros vadovė Aistė Miliūtė.

Naujųjų „Vytauto“ etikečių tikslas – ne tik priminti, bet ir edukuoti bei lengvai provokuoti. Mat gamintojai pastebi, kad žmonės supranta, jog po intensyvesnių veiklų reikia atsigerti, tačiau svarbu, kad žinotų, jog aukštos mineralizacijos vanduo svarbus ir pavalgius ar išgėrus kavos. Maistas ir kava taip pat išstumia iš organizmo mineralus, tad magnio, kalcio, natrio, chlorido ir kitų reikalingų medžiagų būtina pasisavinti iš kitur.

„Tačiau suprantame, jog medicininiai didaktiniai pamokymai vartotojams nėra patrauklūs, todėl nusprendėme pažaisti. Todėl šalia įprastesnių situacijų „po pirties“ ar „po vakarėlio“ ant naujųjų etikečių radosi ir tokios kaip „po kavos“ ar „po sekso“, – komentuoja A. Miliūtė.

Parduotuvių lentynose jau galima rasti natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ su septyniomis skirtingomis etiketėmis – „Po kavos“, „Po kraujo davimo“, „Po maisto“, „Po pirties“ „Po sekso“, „Po sporto“ ir „Po vakarėlio“. Etiketės parduotuvėse rotuojamos, tad tikimasi, kad tai paskatins pirkėjus žaismingai ieškoti vienos ar kitos savo norimos situacijos.

Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ yra oficialus neatlygintinos kraujo donorystės rėmėjas. Tad visi, atlikę gerą darbą ir davę kraujo Nacionaliniame kraujo centre, dovanų gauna „Vytauto“ vandens su etikete „Po kraujo davimo“. Pasak A. Miliūtės, taip „Vytautas“ ragina duoti kraujo ir išgelbėti tris gyvybes, o po donorystės pasirūpinti ir savimi – atstatyti mineralų kiekį organizme.

Socialiniuose tinkluose – kritika etiketei „po sekso“

Iš septynių pristatytų etikečių socialiniuose tinkluose pasklido pasipiktinimas dėl vienos – žmonės pažėrė kritikos etiketei „po sekso“.

„Įmonės noras ir buvo šiek tiek linksmai paprovokuoti. Tradicinės situacijos, kad „po maisto“, „po pirties“ prarandame daug mineralų, buvo kaip ir aiškios. Tačiau netradicinis būdas, t. y. „po sekso“, yra šmaikštus, tai pajuokavimas. Žmonės nemėgsta tų didaktinių pasakymų ir mokymų, kaip reikia gyventi, todėl padarėme kitaip. Be to, etiketės keisis. Norime, kad žmonės linksmai nusiteiktų ir ieškotų skirtingų etikečių, pagalvotų apie savo gyvenimo būdą“, – komentuoja A. Miliūtė.

Vis dėlto būtų keista, jei vaikas nusipirktų mineralinio vandens „Vytautas“ su etikete „po sekso“. Savo ruožtu bendrovės „Birštono mineraliniai vandenys“ rinkodaros vadovė tikina, kad tai paskatintų tėvų ir vaikų diskusiją.

Vartotojams duota laisvė rinktis etiketę. Jeigu tėvai pasirinks šią etiketę arba vaikai ją pamatys, tai yra puiki proga pasikalbėti, pamokyti tema, kuria kartais būna sunku pradėti kalbėti, bet yra reikalinga. Etiketės iliustracijose nėra nieko nešvankaus ar įžeidžiančio, o visos septynios skirtingos etikečių situacijos parodo, kai aukštos mineralizacijos vanduo mūsų organizmui itin svarbus“, – sako ji.

Pasak A. Miliūtės, dėl tokio linksmos provokacijos „Vytautas“ klientų tikrai nepraras: „Mūsų tikslas buvo pasiekti skirtingus žmones. Pagal etiketes kiekvienas atras saviškę – nenorime šokiruoti, tiesiog priminti, kad pagalvotų apie save, pažiūrėtų į gyvenimo būdą, pomėgius. Nenorime išgąsdinti ir nemanome, kad tai padarysime.“


Kaip pasakoja A. Miliūtė, kartais prekės ženklai renkasi didaktiką, aiškina, kaip reikia gyventi, tačiau jų įmonė pasirinkto situacijų, per kurias žmogus praranda mineralus, pristatymus.