Balandžio 9 d. ekranus išvydo naujasis „Teledueto“ kūrinys – „disco“ stiliumi atliekama daina, kurioje charizmatiškieji personažai užtikrina, kad „Tele2“ 5G namų internetas yra pigus ir jo viskam pakanka.

„Toliau sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat siekiame užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ne tik itin greitas, bet ir pigus. Būtent gera kaina ir tapo naujausios „Teledueto“ dainos akcentu. Mūsų tikslas – tinklo plėtrą vykdyti kuo efektyviau, kad naudodamiesi aukštos kokybės paslaugomis klientai gautų ir gerą kainą“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Naujausioje reklamoje „Teledueto“ personažai išbandė naują „disco“ stilių, tačiau kūrinį atliko kiek neįprastoje aplinkoje – lankosi pas šeimą, kurios pomėgis – mažų kainų žvejyba.

„Visi reklaminiuose klipuose skambantys ir dar skambėsiantys kūriniai – inspiruoti pasaulinių tendencijų ir sukurti specialiai „Teleduetui“. Visus juos sieja „Tele2“ 5G namų internetas, tik veiksmas kaskart vyksta vis kitokioje aplinkoje, atskleisdamas pačias įvairiausias namų interneto naudojimo situacijas. Žinome, kad internetą namuose dabar klientai naudoja viskam – tiek laisvalaikiui, tiek darbui, apsiperkant, įvairioms pramogoms, tad stengiamės atliepti visus šiuos poreikius“, – atskleidžia A. Žilinskaitė.

Kovo pabaigoje pasirodžiusiame pirmajame antrojo kūrybos etapo kūrinyje duetas atliko sparčiai populiarėjančio „hyper-pop“ stiliaus dainą, kurią sukūrė kartu su atlikėja dj nevykele. Televizijos ekranuose taip pat toliau galima išvysti ir praėjusią savaitę pasirodžiusią dueto „trap“ stiliaus dainą.

Reklamos kūrybinė komanda atskleidžia, kad „Teleduetas“ iš televizijos ekranų pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis ir partnerystėmis su žinomais šalies muzikos pasaulio veidais.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Simas Lindešis.