Pasak „Omnisend“ rinkodaros departamento vadovo Evaldo Mockaus, įmonės svetainė buvo įvertinta pirmiausia dėl pagal naujausias tendencijas atnaujintos vizualinės dalies ir išgrynintos struktūros.

„Neseniai sukūrėme naują prekės ženklo identitetą. Pasikeitė logotipas, mūsų spalvų gama tapo ryškesnė ir kontrastingesnė. Svetainės lankytojams siūlome itin šiuolaikišką naudotojo patirtį, dizaino elementai paremti blokelių principu. Džiaugiamės, kad mūsų pastangos buvo įvertintos tokiu prestižiniu apdovanojimu“, – sakė E. Mockus.

Evaldas Mockus

„Omnisend“ svetainės atnaujinimo darbus organizavo ir vykdė vidiniais įmonės resursais. Bendrovės vyriausiojo dizainerio Igno Paškausko teigimu, toks sprendimas buvo priimtas buvo dėl įmonės orientacijos į kliento gerovę.

„Norėjome suteikti klientams geriausią įmanomą patirtį, remdamiesi pačių surinktais duomenimis ir šiuolaikinėmis svetainių dizaino kūrimo praktikomis. Tai nedidelei mūsų dizainerių komandai buvo didelis iššūkis tiek procesų valdymo, tiek specifinių įgūdžių prasme“, – sako I. Paškauskas.

Jis pasakojo, kad atnaujinimo projektui reikėjo skirti didelę dalį įmonės dizainerių studijos resursų. Visi darbaai, nuo jų suplanavimo ir kūrybinio etapo iki įgyvendinimo ir svetainės išleidimo, truko apie 1,5 metų. tnaujinimo darbų proceso organizavimas, pasak I. Paškausko, ne tik pareikalavo didelio projekto valdymo praktikos ir suteikė vertingos patirties, bet ir pasitvirtino su kaupu – tą „Lovie“ apdovanojimas tik dar kartą patvirtino.

Dvyliktą kartą surengtose „Lovie“ apdovanojimuose varžosi Europos interneto svetainių dizaino ir turinio kūrėjai, kultūros ir politinės organizacijos bei nepriklausomi menininkai. „Lovie“ aprėpia visus interneto fenomenus, pavyzdžiui, metavisatų ir NFT kūrėjus, bei įvairiausius socialinius projektus. „Lovie“ tikslas – atspindėti interneto svarbą visose gyvenimo srityse bei įvertinti išskirtinius kūrėjus.

Šiemet apdovanojimams buvo pateikta 1000 paraiškų iš 30-ies Europos šalių. Tarp konkurso finalininkų – „BBC Studios“, IKEA, „Amazon Prime Video“, „Gucci“, „Oatly“, „WeTransfer“, „Adidas“, „Sneaker Heads“ ir kiti.

Projektai buvo įvertinti atsižvelgiant į žmonių bei komisijos balsus. Tarp pastarosios narių – „Wi-Fi“ technologijos tėvu vadinamas mokslininkas Vicas Hayesas, aktorius Stephenas Fry, atlikėja Imogen Heap, „Lego“ viceprezidentė Anna Rafferty, kiti meno, socialinių iniciatyvų ir verslo atstovai.

Visi „Lovie“ įvertinimai čia.

„Omnisend“ – be išorės investicijų sėkmingai veikiantis Lietuvos startuolis, kuriantis el. komercijos rinkodaros automatizavimo platformą. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 75 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 40 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.