Nykštukas tapo ketvirtu pagal dydį Lietuvoje: asmeninį prekės ženklą užaugino tai, ko už pinigus nenupirksi
Prekės ženklą „Makalius“ sukūręs Rimvydas Širvinskas neslepia tikėjęs, kad užaugs: „Bet kad būsime tokie dideli, prisipažinsiu, nebuvau pagalvojęs.“ Viskas prasidėjo dar 2009-ųjų birželį, gražią vasaros dieną, kai R. Širvinskas suprato nebenorintis savo kelionių pasakojimais ir patarimais džiuginti kitų kelionių puslapių administratorių. Kaip tarė – taip padarė. „Noriu ko nors savo, – nusprendė ir atsakomybę prisiėmė ant savo pečių. – Ji įpareigoja, bet ne slegia. Jaučiu pareigą net turėdamas verslą išlikti tuo keliautoju ir kelionių ekspertu, kurį žmonės pamėgo pačioje pradžioje. Kalbėti ne tik apie gerus, bet ir apie blogus dalykus turizme. Ne tik teikti rekomendacijas, bet ir pasakoti apie tai, ko nenorėčiau niekam siūlyti.“ Į turizmo industriją įvesdamas asmens prekės ženklą R. Širvinskas jautėsi pionierius.