Patys influenceriai skirtingai reaguoja į šią iniciatyvą. 26 metų „Instagram“ influencerė Madeleine Pederson radijo laidoje „Newsbeat“ kalbėjo, kad atėjo laikas keisti taisykles: ji sako besitikinti, kad toks įstatymas sustabdytų jaunus žmones nuo savęs lyginimo su nerealistinėmis nuotraukomis. Ji pati prisipažino turėjusi psichologinių problemų, susijusių su savo kūno vertinimu.

„Blogiausia dalis, kad aš net nežinau, ar kitos merginos, kurias stebėdavau ir žavėjausi socialiniuose tinkluose, redaguoja savo nuotraukas ar ne. Todėl mums visiems reikia atsakymų ir šio įstatymo“, – sakė ji.

Ji pati, turinti daugiau nei 90 tūkst. sekėjų auditoriją, tikina nejaučianti poreikio nuotraukose redaguoti savo išvaizdą – ji tik keičia aplinkos šviesą, spalvas ar ryškumą, kad sukurtų norimą atmosferą.

Influencerė, turinti daugiau nei 90 tūkst. sekėjų auditoriją, sako nejaučianti poreikio nuotraukose redaguoti savo išvaizdą – ji tik keičia aplinkos šviesą, spalvas ar ryškumą, kad sukurtų norimą atmosferą.

Šie nauji reikalavimai yra dalis Norvegijos rinkodaros įstatymo pataisų. Jie pradės galioti, kai bus patvirtinti Norvegijos karaliaus.

Vyriausybės tinklapyje skelbiama, kad tikslas yra sumažinti spaudimą visuomenėje, susijusį su „žmonių reklamoje idealizavimu“.

Planuojama influencerius įpareigoti pranešti, jei reklamose buvo redaguotos jų kūno formos, dydis ar oda. Tai taip pat įpareigotų pranešti apie įvairių programėlių, kaip „Snapchat“, nuotraukų redagavimo filtrus, jei jais keičiama kūno išvaizda.

Įstatymo turėtų laikytis visi, kurie socialiniuose tinkluose skelbia apmokėtus įrašus, įskaičiuojant influencerius, dainininkus, aktorius.

Kita Norvegijos influencerė, 26 metų Eirin Kristiansen teigia, kad įstatymas yra žingsnis teigiama linkme, tačiau, jos nuomone, jis nėra labai gerai apgalvotas. Ji sako suprantanti problemą, bet netikinti, kad tai padės išspręsti situaciją.

„Psichinės sveikatos problemos kyla dėl kur kas didesnių faktorių nei redaguotų nuotraukų ir dar vienas ženklelis prie reklaminės nuotraukos nepakeis to, kaip iš tiesų jaučiasi jaunos merginos ir vaikinai“, – svarsto ji.

Jungtinėje Karalystėje pernai atlikta apklausa parodė, kad didžioji dauguma jaunesnių nei 18 metų žmonių sakė, kad nuotraukos socialiniuose tinkluose daro milžinišką įtaką tam, kaip jie vertina savo kūno išvaizdą. Tik 5 proc. šios apklausos respondentų sakė, kad jie net nesvarstytų keisti savo išvaizdos laikydamiesi dietos arba imdamiesi plastinės chirurgijos.