Šiuo metu išmaniųjų telefonų pasaulyje aršiausia kova vyksta tarp „Apple“ ir „Samsung“. Tačiau dar prieš išpopuliarėjant išmaniesiems telefonams, mobiliųjų telefonų rinkoje užtikrintai karaliavo „Nokia“ ir legendinis jos modelis „Nokia 3310”. Šiais metais buvo netgi išleista pakartotinė jo versija, nutaikyta į vadinamų hipsterių auditoriją, bet „Nokia“ atstovai sako, kad ties tuo nesustos ir bandys atsikovoti savo pozicijas rinkoje.

Siekdama šio tikslo „Nokia“ suformavo specialiai jam dedikuotą komandą, kurioje yra ir anksčiau 17 metų „Nokia“ dirbęs rinkodaros vadovas Pekka Rantala. Pasitraukęs iš „Nokia“ jis vadovavo „SVP“ rinkodarai, paskui tapo „Angry Birds“ kūrėjų „Rovio“ generaliniu direktoriumi, o dabar vadovauja „HMD Global“, kuriai priklauso „Nokia“ prekės ženklas, rinkodarai.

Portalui „MarketingWeek“ P. Rantala komentavo, kad jis sugrįžimą į „Nokia“ mato kaip gyvenime kartą pasitaikantį šansą prikelti naujam gyvenimui vieną garsiausių visų laikų prekės ženklų. „Tai 152 metų istoriją skaičiuojantis prekės ženklas, mėgstamas visame pasaulyje. Ir ši meilė nėra tik dėl nostalgijos – mes matome didžiulę „Nokia“ išmaniųjų telefonų paklausą, kuri labiausiai yra formuojama iš vadinamos tūkstantmečio kartos, kuri nori naujos alternatyvos“, - teigė jis.

Beje, Jungtinėje Karalystėje atlikti tyrimai parodė, kad „Nokia“ prekės ženklo atpažįstamumas, nors ir labai nežymiai, bet netgi aplenkė „iPhone“ (atitinkamai 93 ir 92,3 proc.)

Prisatydami naują telefono modelį, „Nokia“ pabrėžia savo šviežią žvilgsnį. Labiausiai pabrėžiama naujojo „Nokia 8“ savybė – galimybė daryti nuotraukas, kurioje vienu metu matomas ir prieš objektyvą, ir už jo esantis žmogus. Tokiai nuotraukai sukurtas terminas „bothie“, o „Nokia“ savo puslapyje išdidžiai skelbia „Be less selfie. Be more bothie“, ir taip atvirai meta iššūkį įsigalėjusiai asmenukių (selfie) kultūrai.

Bothie suteikia visiškai kitokias istorijų pasakojimų galimybes. Vien tai, kad esame „Nokia“ prekės ženklas, mums duoda teisę būti kitokiems. Mes nenorime būti dar vieni išmaniųjų telefonų gamintojai, kurie kuria nuobodžias kampanijas“, - sako P. Rantala, pridėdamas, kad nors konkurencija ir didelė, jis tiki, kad nesiblaškydami ir laikydamiesi savo strategijos jie galiausiai pasieks tikslą.