Sustiprės IGTV platforma

Šį birželį „Instagram“ pristatė naują video platformą IGTV, skirtą vien tik mobiliųjų įrenginių vartotojams. Priešingai nei „Youtube“ ir kitose panašiose video platformose, čia keliami virtualiai filmuojami video – kaip daug kas mėgsta filmuoti mobiliaisiais telefonais ir kaip daugeliui patogiau juos žiūrėti. Kai kurie ekspertai sako, kad IGTV po penkerių metų nukarūnuos ir tą patį „Youtube“, o norintys suspėti į šį traukinį, turėtų į ji šokti jau dabar.

Platformoje dominuos mažieji prekės ženklai

Vienas iš unikaliausių „Instagram“ bruožų, kalbant apie jį kaip apie rinkodaros kanalą – jis iki šiol išlieka tikru socialiniu kanalu ir pirmenybę teikia mažiesiems prekės ženklams. Be to, jis atsižvelgia į tai, kaip prekės ženklai pasakoja istorijas, ar jie skatina vartotojų įsitraukimą, o tuo turėtų naudotis mažieji prekės ženklai, sugebantys kurti gerą turinį.

Naujas vertikalios reklamos formatas – „Stories Ads“

„Instagram Stories“ nuo pat pristatymo tapo viena svarbiausių „Instagram“ dalių. Tai – puikus būdas prekės ženklams tiesiogiai komunikuoti su savo auditorijomis. „Stories Ads“ leis įterpti savo banerius tarp žmonių skelbiamų istorijų, juos taip pat bus galima rodyti per visą ekraną. Žinoma, ekspertai iš anksto pataria tuo nepiktnaudžiauti ir apgalvoti, kaip sukurti tokias reklamas, kurios vartotojams būtų tikrai aktualios, įdomios ir jų neerzintų.

Žingsnis link e-prekybos

Kol kas „Instagram“ dar neveikia kaip tiesioginė e-parduotuvė. Spėjama, kad tai – laiko klausimas, tačiau kol tai įvyks, rinkodarininkai turėtų apgalvoti, kaip savo įrašais vartotojus iš „Instagram“ atvesti į platformas, kur jie galėtų baigti pirkimo procesą. Tai gali būti specialiais ženklais pažymėti įrašai, ant kurių paspaudus patenkama į e-parduotuves, prekės ženklo tinklapį ar pan.

Ekspertai taip pat prognozuoja, kad toliau matysime augant influencerių rinkodarą, dar daugiau video formatų ir dar daugiau ne tiesioginės, o vartotojus bandančios įtraukti reklamos.