– Jau trečią kartą dirbate su „Telia“. Šį kartą kūrėte reklamą, kurioje pasakojate apie tai, kaip Kalėdas sutinka žmonės, turintys regėjimo negalią. Nuo ko prasidėjo ši mintis – Jums pačiam kilo idėja, ar ji buvo suformuluota „Telia“ užduotyje?
– Dažniausiai su visomis reklamomis būna taip, kad jos gimsta bendradarbiaujant agentūrai ir klientui – taip buvo ir šiuo atveju. „Telia“ atėjo su koncepcija ir žinojo, ką nori padaryti, o tuomet agentūra prisijungė su kūrybine dalimi ir savo sprendimais, nes reikėjo padaryti daugybę dalykų, ne tik sukurti video klipą – taip pat kūrė reklamą radijui, internetui ir tt. Tada agentūra pas mane atėjo su video klipo idėja ir paprašė manęs ją išvystyti ir įgyvendinti.
– Kaip reagavote, kai jie atėjo su idėja, kad nori Kalėdinėje reklamoje kalbėti apie žmones, turinčius negalią? Jums atrodė, kad tai padaryti bus lengva, ar visgi pasirodė sudėtingas iššūkis?