Anksčiau Lietuvoje sėkmingai veikė „Unboxed“ influencerių platforma, kuri 2020 metų kovą nusprendė pasukti kitu keliu – į bendruomenės rinkodarą, o „Promoty“ Lietuvoje teigia perėmusi šį vaidmenį sujungiant prekinius ženklus su influenceriais.

Pasak platformos atstovų, pagrindinis skirtumas yra tas, jog „Promoty“ nenustato limitų, kiek sekėjų naudotojai privalo turėti.

„Esame įsitikinę, jog sėkmingiausi bendradarbiavimai gimsta tada, kai prekiniai ženklai randa influencerius, kurie jau yra jų fanai“, – sako Grėtė Patumsytė, „Promoty“ bendruomenės vadybininkė Lietuvoje.

„Sekėjų skaičius iš tikrųjų nėra pats svarbiausias aspektas, – aiškina G. Patumsytė. – Tam tikru atžvilgiu, kiekvienas žmogus yra influenceris: mes visi dalinamės rekomendacijomis tų produktų ar paslaugų, kurie mums tikrai patinka, ir tai veikia, nes tokia nuomonė yra kur kas autentiškesnė.“

Be reikšmingų bendradarbiavimų pradžios, „Promoty“ suteikia galimybę turinio kūrėjams paversti jų aistrą į verslą: „Mes padedame startuoti su savo mažais medijos verslais dirbant iš bet kur, bet kuriuo metu, užsidirbant iš to, kas jiems patinka labiausiai.“

Iki šiol prie „Promoty“ prisijungė daugiau nei 1700 lietuvių bei dešimtys prekinių ženklų, tokių kaip „Wolt“, „Valio“, „Biocell“ ar „Paulig“.

„Promoty“ bendraįkūrėjas bei generalinis direktorius Aleksas Koha sako, jog „Promoty“ yra labai patenkinti darbu Lietuvoje: „Iš to, ką galime matyti jau dabar, kokybė ir entuziazmas yra puikūs. Esame nustebinti didžiųjų įmonių noru dirbti kartu. Tikiu, kad Lietuvoje mūsų laukia daugybė sėkmingų bendradarbiavimų, o pati Lietuvos rinka taps didžiausia Baltijos šalyse.“

Pastaruosius 3 metus „Promoty“ veikia Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Praėjusį rudenį platforma taip pat buvo atidaryta Lietuvoje bei Skandinavijos šalyse. Bendrai prie „Promoty“ platformos prisijungė daugiau nei 50 000 turinio kūrėjų bei 3000 prekinių ženklų.

Praėjusią savaitę „Promoty“ baigė investicijų pritraukimo kampaniją, pritraukdama 1,2 milijono eurų investicijų, skirtų stiprinti pozicijas rinkoje bei integruoti kitas socialinės žiniasklaidos platformas.