Prekybos tinklas „Lidl“ pradėjo naują kampaniją, kurioje, pasitelkę žinomus Lietuvoje aktorius – Inetą Stasiulytę ir Leonardą Pobedonoscevą – bando privilioti potencialius darbuotojus. Tam jie kuria video siužetų seriją „Šviežiai iškepti“, kurių iki šiol pasirodė du.

Sekami vaizdo kameros aktoriai dirbo visą pamainą nuo ankstaus ryto iki popietės. Kampanijos organizatoriai išplatintame pranešime teigia, kad L. Pobedonoscevas ir I. Stasiulytė taip gerai įsiliejo į parduotuvės darbuotojų komandą, kad kai kurie klientai jų net nepažino bei klausė, kur sudėtos tam tikros prekės, o aktoriai su kolegų pagalba padėjo jas rasti.

Ausinės – ir klausimams, ir juokeliams

Dienos pradžia aktoriams prasidėjo taip, tarsi jie būtų nauji „Lidl“ parduotuvės darbuotojai – L. Pobedonoscevas ir I. Stasiulytė gavo darbo aprangas bei ausines, kurias naudoja visa komanda.

Naujoje kampanijoje „Lidl“ darbuotojus vilioja pasitelkę Lietuvos garsenybes
© Organizacijos archyvas


L. Pobedonoscevas šią darbo priemonę įvertino pragmatiškai – pasak aktoriaus, norint susisiekti su kolega nereikia šaukti ar bėgti link jo – užtenka pasiteirauti per ausinę, o kolegos visuomet pasiruošę padėti.

„Vos atsidarius parduotuvei, prie manęs priėjo žmogus ir paklausė, kur galėtų rasti tofu sūrį. Nepasimečiau ir per ausinę pasiklausiau kolegų. Akimirksniu gavau kelis atsakymus ir galėjau pirkėją nukreipti prie tinkamos lentynos. Dienai bėgant supratau, kad kolegos per ausines ne tik pasitaria darbiniais klausimais, bet ir pajuokauja bei taip pakelia vieni kitiems nuotaiką“, – įspūdžiais dalinasi L. Pobedonoscevas.

Ne tą patį per tą patį

L. Pobedonoscevas ir I. Stasiulytė per pusdienį išnaršė visą parduotuvę ir nudirbo daugybę skirtingų darbų. Aktoriai, prieš pradėdami šį bandymą, sakė manę, kad darbas parduotuvėje yra monotoniškas ir nuobodokas. Vos per vieną pamainą, jiems teko ir surasti reikalingas prekes milžiniškame šaldytuve, ir pabūti kepėjais, ir sandėlyje pasikrovus prekes jas išdėlioti į lentynas, ir išvalyti balą parduotuvėje, atsiradusią išsipylus gėrimui.

„Man visada atrodė, kad paletes stumdyti yra sunku, bet pasirodo, pilną prekių vežimėlį galima pajudinti vienu pirštu. Iš pradžių pasiraukiau, gavęs nurodymą išvalyti pieno skyriuje balą, – nelabai mėgstu tvarkytis, bet išvydęs tam skirtą valymo mašiną nudžiugau kaip vaikas, gavęs žaislinį automobilį“, – šypsosi L. Pobedonoscevas.

Naujoje kampanijoje „Lidl“ darbuotojus vilioja pasitelkę Lietuvos garsenybes
© Organizacijos archyvas


I. Stasiulytė, kuriai teko pasirūpinti, kad kepinių skyrius pasipildytų keliomis skardomis šviežutėlių kruasanų, neslepia visada smalsavusi išbandyti pramoninę kepyklą.

„Jaučiausi kaip savo namų virtuvėje, tik visi agregatai buvo kur kas didesni“, – sako aktorė, kurios audringą emociją šių kepinių atžvilgiu kameros užfiksavo dar paryčiais, jai apsilankius šaldiklio patalpoje.

Aktoriai neslepia, kad darbo diena buvo intensyvi, bet praėjo itin greitai – darbas buvo dinamiškas, užduotys skirtingos. Prasidėjusi nuo šaldymo sandėlio, prekių krovimo bei kruasanų kepimo, jų pamaina baigėsi vaisių ir daržovių šviežumo patikra bei darbu kasininko kėdėje.

„Visada galvojau, kad dirbti kasoje yra labai sudėtinga, o pasirodo – imi daiktus, skenuoji ir šypsaisi. Man tikrai patiko“, – tvirtina I. Stasiulytė.

Akimirkas iš L. Pobedonoscevo bei I. Stasiulytės darbo „Lidl“ parduotuvėje galima pamatyti vaizdo įrašų serijoje „Šviežiai iškepti“.

M360