„Jau ilgą laiką turėjome viziją pritaikyti geriausias e-komercijos skaitmeninės komunikacijos praktikas tradicinėje mažmeninėje prekyboje. Išsigryninę neišnaudotą potencialą sukūrėme sprendimą, kurio pagalba nuo šiol internete galime identifikuoti realius vartotojus, apsiperkančius fizinėse parduotuvėse, nukreipti reklamą būtent jiems, bei rodyti personalizuotus, tik jiems pritaikytus pasiūlymus, kuriuos sukuria prekybos tinklas“, – sako „Open agency“ inovacijų ir strategijų vadovas Vainius Bražėnas.

Vainius Bražėnas

Pasak kūrėjų, šis technologinis sprendimas taip pat leis išvengti problemų dėl trečiųjų šalių slapukų panaikinimo. Panaudoti pirmos šalies identifikatoriai ne tik leis kurti pilnai personalizuotą reklamą, bet taip pat bus alternatyva trečiųjų šalių slapukams ir leis apsisaugoti nuo būsimų pokyčių „Google“ panaikinus šiuos slapukus „Chrome“ naršyklėse. Trečiųjų šalių slapukų panaikinimas ženkliai keis internetinės komunikacijos strategijas ir techninius sprendimus.

Sprendimo kūrime dalyvavęs reklamos technologijų bendrovės „Adform“ Komercijos direktorius Baltijos šalims Paulius Grežėnas sako, kad turi keistis požiūris. „Dabartinė mažmeninės prekybos skaitmeninė komunikacija vykdoma per mastą. Naudojama tokia pati žinutė visiems be išimties. Ryšys turėtų būti atvirkštinis – prekės ženklas privalo klausyti savo pirkėjų norų ir pagal tai taikyti komunikaciją. Reklamos personalizacija bet kokioje industrijoje suteiks radikaliai geresnius rezultatus ir priartins prekės ženklą prie „vienas su vienu“ komunikacijos su vartotoju“, – sako Paulius Grežėnas.

Daugiau V. Bražėnas pasakos konferencijoje LOGIN.