Šio žaidimo idėja – panaši kaip „Pokemon Go“, tačiau čia vartotojams siūloma gaudyti ne realios vertės neturinčius virtualius veikėjus, o tikrus prizus. Tereikia turėti mobilųjį telefoną, nemokamai parsisiųsti „Snatch“ programėlę ir galima leistis į nuolat atnaujinamų prizų paieškas. Kol kas šios programėlės bandomoji versija paleista tik Jungtinėje Karalystėje, kur ją jau parsisiuntė daugiau nei pusė milijono vartotojų, o pilna jos versija turi pradėti veikti nuo lapkričio 2 d. Nuo naujų metų planuojama ją paleisti Jungtinėse Amerikos Valstijose, o po to galbūt ir globaliu mastu, rašo „MarketingWeek“.

Šio žaidimo sėkme jau patikėjo kompanija „Unilever“, per savo rizikos kapitalo fondą „Unilever Ventures“ tapusi pagrindine „Snatch“ investuotoja. Susidomėjimą naujuoju žaidimu jau rodo daugybė kompanijų, norinčių per jį reklamuoti savo prekės ženklus: vartotojai galės laimėti jų siūlomus nuolaidų kuponus, pramogas, ar kitus pasiūlytus prizus.

„Snatch“ rinkodaros vadovė Jungtinėje Karalystėje Kate Taylor neslepia milžiniškų ambicijų ir sako kad per kelerius metus šis žaidimas taps rimtu varžovu dėl reklamos pinigų tokiems žaidėjams kaip „Facebook“ ar „Snapchat“. „Šio žaidimo paklausa jau dabar milžiniška. Iki šiol dirbdama šioje industrijoje matydavau, kaip prekės ženklai grumiasi siekdami patraukti vartotojų dėmesį, o čia patys vartotojai skuba registruotis, norėdami bendrauti su prekės ženklai“, - kalbėjo ji.

Visgi, ne visi yra tokie tikri ilgalaike šio projekto sėkme. Kaip parodė „Pokemon Go“ istorija, per naktį prasidėjusi manija gana greitai ir atslūgo, tad net jei žaidimo startas bus toks sėkmingas, kaip tikisi jo kūrėjai, jiems teks nelengva užduotis ilgiau išlaikyti vartotojų susidomėjimą.