A. P. Girčys pastebi, kad dažnai rinkoje vengiama prisiimti atsakomybę už tuos rezultatus, kurie yra svarbiausi klientui: pardavimus ir užklausas. „Dažnai teigiama, kad žiniasklaidos planavimo agentūros ir negali atsakyti už nieką daugiau nei reklamos skydelių paspaudimus arba parodymus. Toks atskaitomybės stygius privalo būti pakeistas. Žiniasklaidos planavimo agentūros, bandydamos atsiriboti nuo realių kliento verslo tikslų, tik kelia nepasitikėjimą savo darbu“, – skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Daug metų dirbu skaitmeninės komunikacijos srityje ir matau atskaitomybės partneriui ir klientui spragą. „APG Media“ šią spragą sieks užpildyti teikdama rezultatais pamatuojamus sprendimus“, – teigia A. P. Girčys.

Pasak jo, „APG Media“ tikslas – teikti efektyvumo rodikliais pamatuojamas skaitmeninės žiniasklaidos planavimo paslaugas, nes tik tokie sprendimai leidžia verslui pagrįstai augti. Agentūros stipriosios pusės – paieškos kampanijų valdymas, analitika bei konversijų optimizavimas, taip pat į pardavimus orientuota reklama socialiniuose tinkluose.

A. P. Girčys yra sertifikuotas „Google“ treneris, UAB „Digital Academy“ steigėjas ir lektorius, sertifikavęs ir mokęs daugiau nei 500 rinkos profesionalų. A. P. Girčys taip pat dirbo įvairiose žiniasklaidos planavimo arba skaitmeninės rinkodaros agentūrose. Paskutiniu metu buvo atsakingas už UAB „Omnicom Media Group“ verslo plėtrą ir projektų valdymą, vėliau už „Programmatico“ platformos „ESKIMI“ plėtrą į Jungtinius Arabų Emyratus. A. P, Girčys taip pat yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto E-komercijos dalyko lektorius.