„Facebook“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas ir „Instagram“ vadovas Adamas Mosseri antradienį naujienas apie prekyvietę paskelbė tiesioginėje „Instagram“ vaizdo transliacijoje. „Firminis turinys – turinio kūrėjų ekosistemos ekonominis variklis, – sakė A. Mosseri. – Šioms piršlyboms galime suteikti daug vertės.“

Kompanija dar nepateikė išsamesnės informacijos apie tai, kaip veiks prekyvietė. Tai bus viena iš naujų iniciatyvų, kuriomis bandoma padėti žmonėms užsidirbti pinigų nuotraukų ir vaizdo įrašų bendrinimo programoje, gaunant pajamų už įrašus, arbatpinigių ir kt. „Instagram“ tokiems žingsniams teikė prioritetą koronaviruso pandemijos metu, kai žmonėms programa tapo gyvų pramogų ir verslo alternatyva.

„Instagram“ daugelį metų vengė tiesioginės prekių ženklų partnerystės su kūrėjais, bijodama, kad programa taps pernelyg komerciška. Tačiau tokie sandoriai suklestėjo neoficialiai. Turintys daug sekėjų žmonės dažnai yra prašomi reklamuoti įvairių prekių ženklų produktus savo gerbėjams el. paštu arba tiesioginėmis „Instagram“ žinutėmis. Tai lėmė neskaidrią sistemą, kai už reklaminius įrašus mokamos kainos ženkliai skiriasi, sakė A. Mosseri.