Siekdamos išnaudoti visą savo potencialą įmonės jau daugelį metų pasitelkia „Metos“ produktus. „Facebook“ ir „Instagram“ platformos yra vienos geriausių erdvių verslo plėtrai – kiekvieną mėnesį jomis naudojasi daugiau nei 3,8 mlrd. žmonių.

Lietuvos įmonės ir startuoliai visa tai žino geriausiai – lietuviai nuolat stebina inovacijomis, profesionalais ir žiniomis. Nepaisant sudėtingos ekonominės situacijos regione, talentų nestokojančios įmonės toliau auga, daugelio jų produktai lengvai užkariauja viso pasaulio rinkas. Viena tokį augimą įgalinančių priemonių yra tinkama reklamos strategija.

Suprantame, kad verslo ir rinkodaros profesionalai nuolat turi daug rūpesčių, todėl stengiamės, kad reklamos valdymas būtų kuo paprastesnis, o ji pati – kuo efektyvesnė. Todėl prisitaikėme prie verslo ir vartotojų poreikių – investavome į tokias naujas reklamos plotmes, leidžiančias sukurti glaudesnį ryšį tarp verslo ir vartotojų, kaip „Reels“. Visa tai kartu su mokomąja medžiaga ir daugybe verslui pritaikytų funkcijų leidžia įvairaus dydžio įmonėms nedelsiant užsiimti rinkodara. Verslo atstovai visoje Lietuvoje, naudodamiesi „Meta Business Manager“ įrankiu, nuo šiol patys gali įgyvendinti reklamos kampanijas, todėl procesas tampa dar paprastesnis ir efektyvesnis.

„Meta“ nuolat ieško būdų, kurie padėtų įmonėms siekti užsibrėžtų tikslų. Svarbiausias vaidmuo šiuo metu tenka dirbtiniam intelektui (DI). Esame įsipareigoję padėti verslui tvariai augti ir didinti jų klientų lojalumą. Nors DI pasaulio dėmesio centre atsidūrė pakankamai neseniai, jis jau daugelį metų yra mūsų veiklos fokuse. Mašininis mokymasis jau padėjo įmonėms pasiekti tikslines auditorijas ir maksimaliai išnaudoti reklamų galimybes. „Meta“ ir toliau gausiai investuoja į pažangiausią DI, kad ištobulintų verslo įrankius, padėsiančius reklamos profesionalams greičiau reaguoti į pokyčius skaitmeninės reklamos ekosistemoje.

Šiuo metu vyksta DI revoliucija, kuri palies visus gyvenimo aspektus – keisis ir santykiai tarp verslo ir vartotojų. Pastebime, kad rinkodaros specialistai jau naudoja DI arba mašininio mokymosi įrankius darbo optimizavimui ir automatizavimui. DI sprendimai taikomi vis universaliau: prognozuojama, kad per artimiausius trejus metus maždaug 22,9 proc. rinkodaros specialistų savo darbe naudos DI („Deloitte“ tyrimas, „Marketing in a Post-Covid Era“, 2022 m. rugsėjis).

Kalbant apie DI pagalba išvystytus „Metos“ įrankius verslui, vienas iš geriausių pavyzdžių – „Meta Advantage“. Tai rinkodaros specialistų darbo efektyvumą padidinantis reklamos automatizavimo įrankių rinkinys. Mašininis mokymasis leidžia su mažiau pastangų pasiekti tikslines auditorijas tinkamu metu ir tinkamoje vietoje.

Siekdami padėti įmonėms prisitaikyti prie kintančios reklamos aplinkos ir padidinti kampanijų efektyvumą, taip pat sukūrėme „Advantage+ shopping campaigns“ (ASC) įrankį. Tai nuolat veikiantis (always-on) sprendimas, skirtas mažmeninės prekybos įmonėms. Pagrindinis šio įrankio tikslas – skatinti pardavimus internetu pasitelkiant mašininio mokymosi modelius, kurie sujungia skirtingas reklamas su jomis besidominčiais pirkėjais. Statistika rodo, jog reklamos užsakovams pasirinkus naująjį įrankį greta įprastų kampanijų, vienos konversijos (CPA) kaina sumažėjo 17 proc., o reklamos išlaidų grąža padidėjo 32 proc.

Taip pat „Meta“ yra vieta kūrybai, tad siekiame, kad jos rezultatai būtų dar efektyvesni. „Meta Advantage“, pasitelkusi DI, padeda reklamos leidėjams atlikti nedideles korekcijas – pakeičiamas vizualų ryškumas, vaizdo kraštinių santykiai ir teksto išdėstymas. Tokie pakeitimai užtikrina efektyvesnį kūrybinių išteklių panaudojimą, nes turinys tampa labiau suasmenintas. Neseniai atlikto bandymo metu nustatėme, kad skelbimuose, kuriuose buvo taikomos šios smulkios korekcijos, vienam išleistam doleriui (0,95 euro) teko 14 proc. daugiau pirkinių.

„Meta“ didžiuojasi tuo, kad aprūpindama verslą tinkamais įrankiais geba suteikti įmonėms vis daugiau galimybių augti. Todėl mums itin svarbu bendradarbiauti ir su Lietuvos reklamos profesionalais. Mus įkvepia šalies pasiekimai skatinant visos Europos skaitmeninę transformaciją ir atveriant naujas ekonomines galimybes. Skirdami dar daugiau dėmesio DI ir kitoms inovacijoms, ateityje atversime dar daugiau intriguojančių galimybių Lietuvos ir viso pasaulio verslams.