Ž. Kvartūno teigimu, pacientai nenori klysti rinkdamiesi medicinos įstaigą, patirti dideles išlaidas ir negauti norimo rezultato, todėl vienos paveikiausių reklamos priemonių, padedančių priimti sprendimą, yra klinikos pacientų atsiliepimai, sėkmingo jų gydymo istorijos ir gydytojų darbų rezultatų (prieš ir po) demonstravimas. 
„Pacientų istorijos potencialiam klientui leidžia atpažinti savo situaciją, sužinoti, kaip vyksta gydymas, pamatyti rezultatą. Tai jam suteikia daugiau pasitikėjimo įstaiga ar/ir gydytoju bei suteikia daugiau motyvacijos kreiptis dėl gydymo. Panašų poveikį turi ir prieš/po darbų galerijos. Pacientų atsiliepimai sustiprina medicinos įstaigos vertes ir naudas, didina jos patikimumą, reputaciją ir patrauklumą būsimiems pacientams“, – sako rinkodaros ekspertas.
Apie tai, ar šios priemonės atitinka sveikatos priežiūros paslaugų reklamai taikomus reikalavimus ir kas gręsia jų nesilaikant, pasakoja advokatų profesinės bendrijos „Avocad“ teisininkas Aurimas Margiris Grinys.