Kai ištuštinamas puodelis, galima išvysti įvairių mergaitės ir berniuko piešinių, skirtingose vienkartinio indo pusėse. Žiūrint į puodelį tiesiai, skirtingose pusėse esančios iliustracijos sukuria bučinio ar apsikabinimo iliuziją.



Kaip rašo boredpanda.com, viskas atrodytų labai paprasta ir miela. Tačiau kai kurie gudruoliai, paragavę šio gėrimo, socialiniuose tinkluose pradėjo dalintis tuščių puodelių nuotraukomis – mergaitės ir berniuko bučinys (ar kitas gestas), kiek kitu kampu pakreipus vienkartinę taurę, atskleidžia keletą intymesnių vaizdų.

Būtent šios fotografijos tiesiog užvertė „Twitter“, o vartotojai, laikydami puodelį, užfiksavo skirtingų erotiškų vaizdinių.



SoraNews24.com praneša, kad „McDonald's“ Japonijoje nutraukė puodelio reklamavimą, tačiau jį vis dar galima rasti prekyboje.

Tai ne pirmas kartas, kai „McDonald's“ rinkodaros sprendimai kelia klausimų. Prieš kelerius metus Kate Bachelder norėjo nusipirkti keksiuką, tačiau situacija pasisuko nejaukia linkme. Pasak „Wall Street Journal“, kai mergina norėjo sumokėti, kasininkas neėmė pinigų.



„Aš netikėtai tapau kampanijos „Pay with Lovin'“ (liet. mokėk meile) dalimi. Įmonė nusprendė išdalinti 100 nemokamų valgių, neva, jų mintis buvo skleisti meilę per Valentino dieną. Tačiau tai kur kas geriau skambėjo ant popieriaus nei realiame gyvenime“, – kalbėjo ji.

„Vienas tąkart dirbusių komandos narių man davė širdies formos dėžutę, pilną popieriaus gabalėlių, kad vieną pasirinkčiau. Jame buvo parašyta: „Pakviesk ką nors šokiui.“ Kuriam laikui sustingau, bet tada kasininkas pasiūlė visiems pašokti“, – prisimena K. Bachelder.

Pasak jos, kai tik baigėsi ši didžiulė gėda, K. Bachelder pasiėmė nemokamus pusryčius ir spruko lauk galvodama, kad „ši kampanijos idėja neturėjo palikti konferencijų kambario“.