Kampanijos idėja – kad „Maximos“ klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas „Ačiū“ korteles grįš 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos.

Prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė pranešime žiniasklaidai teigia, kad visos kampanijos „Lietuva, ačiū!“ metu pirkėjų gaunamos naudos skiriamos prekybos tinklo pelno sąskaita, skatinant žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir augintojų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvaus apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: apie 650 pieno produktų, virš 200 duonos gaminių bei daugiau kaip 50 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių. Skaičiuojama, kad per mėnesį į „Maximos“ klientų korteles sugrąžinta suma gali siekti apie 1 mln. eurų, o visos kampanijos metu – apie 12 mln. eurų.

Lietuviškumo kortą mėgsta naudoti ir kiti prekybos tinklai: „Lidl“ visose šalyse pabrėžia bendradarbiaujantis su vietos gamintojais, Lietuvoje šią vasarą taip pat vyko tai pabrėžianti reklamos kampanija.