Pasak „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, renkantis komunikacijos partnerius vertintas ne tik pateiktas kūrybinis pasiūlymas, bet itin didelis dėmesys buvo skirtas lankstumui greitai generuoti idėjas ir nestandartiškai spręsti kylančius iššūkius.

„Dinamiškame prekybos sektoriuje šiandien pokyčiai vyksta dar greičiau nei bet kada anksčiau, todėl ieškojome komunikacijos partnerių, kurie būtų lankstūs ir greitai prisitaikytų nuolat kintančioje aplinkoje.

Tęsime pasiteisinusią praktiką dirbti su dviem viešųjų ryšių agentūromis, kurios koncentruosis į atskiras komunikacijos sritis. Tai mums leidžia efektyviai ir kokybiškai užtikrinti sklandžią kasdienę komunikaciją“, – pažymi E. Dapkienė.

Bendradarbiavimo sutartys komunikacijos paslaugos teikti su „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „Headline Agency“ bus pasirašytos dviejų metų laikotarpiui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją