Kaip rašo adweek.com, agentūra „ODD London“ sukūrė prekės ženklo „Marks & Spencer“ kampaniją „Go Jumpers for Christmas“, skirtą Anglijos rinkai.

Vaizdo klipe svarbiausi yra megztiniai, kurie priverčia žmones šokti. Kiekvienas, vilkintis „Marks & Spencer“ džemperį, neatsispiria pajudėti skambant hiphopo stiliaus dainai, kuri primena 90-uosius, „Jump“ (atlikėjas – Kris Kross).

Ši reklama iškrenta iš nostalgiškų ir sentimentais užpildytų vaizdo klipų konteksto, kurių gausu šventinėms artėjant. Pasirodo, toks ir buvo agentūros bei prekės ženklo noras.

„Mes siekėme pakeisti tai, kaip žmonės įsivaizduoja Kalėdas. Nenorėjome sukurti tris minutes trunkančio filmo. Tikslas – turinys, kuris papasakotų istoriją per visus „Marks & Spencer“ socialinius kanalus“, – sako agentūros „ODD London“ kūrybos vadovas Nickas Sticklandas.

Be to, priduria jis, kad su nauja kampanija „Go Jumpers for Christmas“ nenorėjo būti ir per daug sentimentalūs: „Mes siekėme priversti žmones šokinėti iš laimės. Vis dėlto – kas nori verkti per Kalėdas?“

Iš vienos reklamos buvo sukurta keletas smulkesnių vaizdo klipų, kurie tiktų įvairioms platformos, pabrėžtų skirtingas situacijas, charakteriu ir, žinoma, džemperius.

„Patys „Marks & Spencer“ megztiniai mums pamėtėjo idėją, kurią galėjome realizuoti. Be to, rinkoje, kai kiekvienas žaidėjas tikina esantis geriausias ir tinkamiausias, norėjome sukurti kažką tokio, kas tikrai išsiskirtų“, – komentuoja „ODD London“ kūrybos vadovas.

Agentūra ir prekės ženklas „Marks & Spencer“ žada pratęsti kampaniją – dėmesį skirs kitai drabužių kategorijai.