Agentūros „Marketingo valdymas“ marketingo bei komunikacijos vadovė Greta Besakirskytė nemėgsta klaidžioti rūke ir šaudyti pro šalį, todėl dažnai atlieka klientų apklausas ir tyrimus. Šis kelias ne kartą patvirtino: skambutis klientui ne tik padeda užgesinti gaisrus, bet ir atveria tyrimų užsakovų akis. Pasirodo, lojalius klientus kelionė į šiltuosius kraštus galėtų net atgrasyti, nes atskleistų, kaip smarkiai jų nepažįstate. Sudėliojus taškus ant i gimsta šūkiai, rinkodaros priemonių strategijos, naudingos verslų plėtrai, produktų įvedimui į rinką ir ne tik naujų klientų pritraukimui, bet ir senųjų išsaugojimui.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360