„Po 4 metų pertraukos pelnytas geriausios Lietuvos komunikacijos agentūros vardas rodo, kad pasirinktą strateginę kryptį – su aistra kurti išmatuojamus pokyčius – mūsų komanda sėkmingai įgyvendina praktinėje veikloje. Šis titulas – tai bendras visų 35 „Idea prima“ asmenybių, su užsidegimu realizuojančių pridėtinę vertę kuriančias idėjas, laimėjimas“, – sako pokyčių komunikacijos agentūros „Idea prima“ direktorius Paulius Tamulionis.

„Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2023“ konkurse „Idea prima“ įgyvendinti projektai dominavo korporatyvinės komunikacijos kategorijoje – pirmąją vietą laimėjo „Circle K“ kampanija „O jei be pykčio“, antrąją – „Elektrum Lietuva“ žinomumo didinimo kampanija.

Kampanija „O jei be pykčio“ užėmė antrąją vietą ir darbdavio įvaizdžio komunikacijos kategorijoje, o trečioji vieta joje skirta kito agentūros kliento „Vilniaus vandenų“ kampanijai „Jauskis kaip žuvis vandenyje“. Pastaroji kampanija antrąją vietą pelnė ir viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijoje.

Socialinės komunikacijos kategorijoje trečiąją vietą nuskynė „Idea prima“ kartu su Centrine projektų valdymo agentūra įgyvendinta kampanija „Aš toks kaip ir tu. Ne iš kitos planetos“.

Į finalinį nominuotų projektų sąrašą pateko dar du „Idea prima“ įgyvendinti projektai. „Husqvarna“ kampanija „Geresniam darbui, geresniam rezultatui, geresniam laikui“ nominuota „pasakojimo“ (angl. storytelling) kategorijoje, o Finansų ministerijos kampanija „Esminiai pokyčiai“ – nuomonės formuotojų kategorijoje.

Nuo 2002 m. veikianti pokyčių komunikacijos agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 30 verslo ir viešojo sektoriaus klientų, tarp kurių – „Akropolis Group“, „Baltic Clipper“, „Circle K“, „Čili Holdings“, „Elektrum Lietuva“, „Gintarinė vaistinė“, „Husqvarna“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, „Mantinga“, Medicinos bankas, SBA grupė, Šiaulių oro uostas ir kiti.