Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija prestižiniuose tarptautiniuose „City, Nation, Place Awards“ apdovanojimuose pateko į devynių finalininkų sąrašą geriausių visuomenės įtraukimo, formuojant prekės ženklą, kampanijų kategorijoje. „Lietuvos DNR“ kampanija varžysis su Čilės, Kosta Rikos, Suomijos, Australijos ir Nyderlandų rinkodaros sprendimais.

„Patekti į tokio lygio apdovanojimų finalinį etapą kartu su išskirtinėmis kitų šalių rinkodaros kampanijomis yra didelis džiaugsmas ir pripažinimas. Ypač džiugu, kad Lietuva pastebėta visuomenės įtraukimo kuriant šalies prekės ženklą kategorijoje. Būtent visuomenės palaikymas ir įsitraukimas yra vienas kertinių momentų siekiant sėkmingo šalies prekės ženklo“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.

Nugalėtojų paskelbimas ir apdovanojimų ceremonija įvyks lapkričio 7 d. Londone tarptautinės konferencijos metu.

Kampanija „#LietuvosDNR“ prasidėjo vasario 5 d. ir kvietė šalies gyventojus įsitraukti į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje. Pareikšti nuomonę pildant specialią anketą interneto svetainėje kvietė išskirtiniai reklamos sprendimai televizijoje, lauko reklamoje ir socialiniuose tinkluose.

Ši kampanija – vienas iš Lietuvos įvaizdžio grupės įgyvendinamų projektų, siekiant sukurti vieningą šalies pristatymo užsienyje modelį. Kampanija buvo svarbi siekiant išgryninti pagrindines šalies vertybes ir konceptualią idėją, skleisti visuomenėje žinią apie šalies įvaizdžio kūrimo darbus ir didinti Lietuvos gyventojų pasididžiavimą savo šalimi. Kampanijos rezultatai bus vertingi ir rengiant Lietuvos įvaizdžio strategiją.

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė yra atsakinga už vieningą šalies pristatymą užsienyje, bendradarbiavimą su verslo, kultūros ir kitų institucijų bei organizacijų atstovais formuojant vieningą Lietuvos pristatymą. Kartu su kitų institucijų atstovais grupė inicijavo vieningos užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų stebėsenos sistemos sukūrimą, o lapkričio mėnesį visuomenei pristatys Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse šalies rinkose tyrimų rezultatus.