Praėjusiais metais vienu svarbiausių Skandinavijos įmonių grupės „Cramo“ strateginių tikslų tapo skaitmeninės platformos atnaujinimas ir tobulinimas. Įgyvendinant šį tikslą jie pirmieji statybų sektoriuje sukūrė internetinę statybinės technikos, įrankių ir modulinių patalpų nuomos sistemą bei internetines vartotojų paskyras. Šis inovatyvus sprendimas Berlyne vyksiančiuose apdovanojimuose buvo įvertintas „Vartotojo patirties” nominacija.

„Mūsų skaitmeninė vizija – būti pokyčių lyderiais ir formuoti industriją per savo veiksmus skaitmeninėje erdvėje. Atnaujindami „Cramo“ skaitmeninius kanalus, siekiame pagerinti vartotojų patyrimą per interaktyvią ir lengvą naudoti nuomos platformą. Mes trokštame būti lyderiais, ne pasekėjais, todėl būtent tokiems tikslams pasiekti, sukūrėme šią platformą,” – pranešime žiniasklaidai sako „Cramo“ grupės skaitmeninių kanalų vadovė Elina Aalto.

Skaitmeninės komunikacijos apdovanojimuose 49 komisijos nariai 39 kategorijų nominantus vertins pagal strateginį požiūrį į projekto vystymą bei įvairių komunikacijos priemonių integravimą, techninių ir strateginių metodų paveikumą, kūrybiškumą, projekto tęstinumą bei dialogo su tikslinėmis grupėmis kokybę. Vertinimo komisija apsvarstys ir projektų rezultatus bei resursus, kurie buvo panaudoti rezultatams pasiekti.

Specialioje kategorijoje „Vartotojo patirtis“ komisija nugalėtojus rinks pagal inovatyvių sprendimų taikymą projektuose ir tai, kaip jie veiksmingai bendradarbiauja su vartotojais. Apdovanojimų organizatoriai pabrėžia, jog komisijos vertinami kriterijai yra ypatingai svarbūs ir sąlygoja prekės ženklo sėkmę bei kokybę.

Kalbėdama apie apdovanojimų nominaciją E. Aalto teigia, jog elektroninė įrangos nuomos platforma yra bene vienintelė veikianti programa visame statybų sektoriuje, kuri suteikia galimybę stebėti savo užsakymus realiuoju laiku. UAB „Cramo“ e-platformoje užsiregistravę vartotojai gali užsisakyti reikiamą techniką ir įrankius, matyti jų kainas, padaliniuose esantį kiekį bei gauti ataskaitas apie savo objektuose nuomojamos įrangos kiekį ir kontroliuoti išlaidas nuomos paslaugoms.

„Kanalų atnaujinimas bei elektroninės nuomos platformos sukūrimas buvo pagrindinis tikslas tam, kad klientai rastų visą reikiamą informaciją, galėtų išsinuomoti įrangą, vienoje vietoje rastų visas technikos ir įrankių instrukcijas, valdytų nuomos kontraktus bei sąskaitas vienoje vietoje. Jautėme, jog senosios mūsų tinklapio versijos ir ten siūlomų paslaugų neužtenka, todėl norėjome jį patobulinti patogesniam klientų naudojimui,“ – sako E. Aalto.

Skaitmeninės komunikacijos apdovanojimuose kategorijoje „Vartotojo patirtis“ „Cramo“ varžosi su kitais įvairių sričių lyderiais: el. komercijos skatinimo finansinių paslaugų atstovais „Cetelem Spain“, marketingo „vieno langelio principu“ projekto kūrėjais „Dremel Dremel“, skubios pagalbos moterims platformos iniciatoriais „HRA Pharma Deutschland“ bei keliautojų teises ginančio projekto sumanytojais „The Norwegian Consumer Council“.

Rugsėjo 28-osios vakarą renkant nugalėtojus dalyvaus ir dvi Lietuvos atstovės: ERGO korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse, Lietuvos komunikacijos asociacijos pirmininkė Lina Jakučionienė bei vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė.

Skaitmeninės komunikacijos konkursui paraiškas teikia agentūros, kompanijos, asociacijos, nevyriausybinės organizacijos, politinės partijos, institucijos ir pavieniai asmenys, kurie dirba su skaitmenine komunikacija. Tarp nominantų skirtingose kategorijose yra ir tokios tarptautinės kompanijos kaip: „Vodafone“, „Neste“, „Volvo“, „Philips“, „Continental“, „BBC“, „ABB“, „Microsoft“, „IKEA Italija“, „Škoda“, Miuncheno „Bayern“ futbolo klubas, „eBay“, „Lufthansa“. Projektus konkursui pristato ir pasaulinio lygio organizacijos: Pasaulio ekonomikos forumas, Europos komisija, Europolas.