Latvijoje ir Estijoje TNT programos pradėtos transliuoti prieš trejetą metų ir per labai trumpą laiką sugebėjo pritraukti reikšmingą 19 – 49 metų amžiaus rusakalbių žiūrovų dalį. Kanalo atstovų teigimu, jis pralenkė TV rinkos senbuvius ir, naujausių tyrimų duomenimis, pagal žiūrimumą tapo trečiu tarp šios amžiaus grupės atstovų Latvijoje.

„Kaip rodo Latvijos patirtis, mūsų kanalą žiūri jaunesni, ekonomiškai aktyvūs žmonės, o kokybiškas, visiškai nuo politikos atsietas turinys padeda jų dėmesį išlaikyti ilgiau“, – pranešime žiniasklaidai teigia išskirtines TNT kanalo atstovavimo teises Baltijos šalyse turinčios įmonės „Global Media“ bendraturtis ir vadovas Andžeijs Pjateckis.

Depolitizuotas ir kokybiškas turinys, anot A. Pjateckio, galėtų būti atsvara į rusakalbius Lietuvos žiūrovus orientuotiems kitiems kanalams, todėl ir buvo nuspręsta pradėti aktyvesnę veiklą trečioje Baltijos šalyje. „Latvijos rodikliai paneigia įsigalėjusią nuomonę, kad jaunesnė ir ekonomiškai aktyvi auditorija vis mažiau ir mažiau vartoja televiziją. Mes matome, kokią didelę reikšmę turi kokybiškas ir žmonių poreikius atitinkantis televizijos turinys. Manau, kad visi mes – ir jauni, ir vyresni – esame išsiilgę gero, įdomaus humoro. Todėl TNT kanalas per palyginus trumpą laiką pasiekė geresnių rezultatų nei kiti kanalai, kurie siūlomi jau keletą metų“, – yra sakęs A. Pjateckis.

Kaip Latvijos ir Estijos auditorijos, taip ir Lietuvos žiūrovai matys tarptautinei rinkai adaptuoto turinio programas. Per TNT rodomi serialai „Univer“, „Saša Tania“, humoro šou „Comedy Club“, „Start up“, realybės šou „Dom-2”, kiti pramoginiai filmai ir laidos.

TNT kanalą gali matyti visi žiūrovai, kurie turi pagrindinius kabelinės TV paketus („Teo“, „CGates“, „Init“, „Balticum“, „SPlius“, „Penki“ (buvęs „Skynet“).