Pastarosios savaitės žymi reikšmingą lūžį pasaulinėje internetinės prekybos rinkoje bei šios srities galiūnės „Amazon“ veikloje. Ilgus metus savo pardavėjams leidusi reklamuotis tik platformos viduje, praėjusią savaitę ji pakeitė požiūrį. Nauja paslauga „Amazon Advertising“ skatins pirkėjų ieškoti bei jų srautą į „Amazon“ atsivesti įvairiais komunikacijos kanalais.

Kurti integracijas su naująja paslauga, prieš ją pristatant viešai, kaip skelbia pati „Amazon“, buvo pakviestas siauras ir kruopščiai atrinktas el. rinkodaros paslaugas teikiančių įmonių sąrašas. Tarp jų – ir lietuvių technologijų bendrovė „Omnisend“, leidžianti automatizuoti el. rinkodaros veiksmus įvairiuose kanaluose, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Kūrėjų iš Lietuvos pasiekimo svarbą pabrėžia ir tai, kad tokių rinkos milžinų, kaip „Mailchimp“ ar „Klavyio“, šiame sąraše nėra.

„Daugiau nei 6 milijonai pardavėjų „Amazon“ platformoje mums reiškia milžinišką pasitikėjimą bei galimybes. O kiekvienam iš jų šis platformos pokytis gali tapti nauja ir visai kitokia pradžia.

Iki šiol „Amazon“ platformoje prekiavusiems žmonėms bei įmonėms buvo sudėtinga sekti ryšį tarp jų daromų reklamos, bendravimo su potencialiais klientais veiksmų bei pardavimų. Nuo šiol tai pasikeis. Pasitelkę mūsų integraciją, pirkėjai galės aiškiai matyti, kurie reklamos kanalai atveda pirkėjus pas juos, kurie padeda parduoti. Tai paskatins gerokai išmanesnę, sąmoningesnę, efektyvesnę prekybą bei komunikaciją“, – sako „Omnisend“ bendraįkūrėjas bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Rytis Laurinavičius
Rytis Laurinavičius
© Įmonės archyvas

Tarp greičiausiai augančių Europoje

„Amazon“ parodytas pasitikėjimas – ne vienintelis visame pasaulyje sparčiai populiarėjančio „Omnisend“ sėkmės įrodymas.

Financial Times“ šių metų pavasarį paskelbė, jog „Omnisend“ – 87-a Europoje greičiausiai auganti įmonė, tai – aukščiausia šiemet Lietuvos bendrovių pelnyta pozicija.

„Nuosavo produkto kūrimas leidžia mums plėstis labai sparčiai – jį galime pasiūlyti įmonėms visame pasaulyje. Rinkodaros automatizavimo įrankis suteikė galimybę greitai ir sklandžiai įžengti į rinkas nuo JAV iki Azijos šalių panašiu metu, o jo tobulinimas atsižvelgiant į iš klientų gaunamus duomenis leidžia jose įsitvirtinti“, – vertindamas šį pripažinimą sakė R. Laurinavičius.

Pernai „Omnisend“ tapo ir 33 greičiausiai Didžiojoje Britanijoje augančia technologijų įmone. Bendrovė įvertinta „Deloitte's UK Fast 50“ apdovanojimuose.

Ieško patyrusių specialistų

Technologijų įmonė planuoja ir tolimesnį augimą: pastaraisiais metais komandą išauginusi iki daugiau nei 170 darbuotojų Lietuvoje, JAV, D.Britanijoje, Ukrainoje bei kitose šalyse, nuolat siūlo karjeros galimybes patyrusiems specialistams.

„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio savarankiškai, be išorės investicijų sėkmingai veikiančių startuolių Lietuvoje, kuriančių el. komercijos marketingo automatizavimo sprendimus. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 80 tūkst. el. komercijos verslų iš net 180-ies šalių. Apie 40 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.

M360