A. Orantas, „ADC*LT“ iniciatorius ir Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas, prisiminė, kad prieš ketverius metus šį festivalį pradėjo organizuoti tiesiog kaip draugų būrio susirinkimą.

„Tada Dizaino asociacijoje prisijungė Martynas Birškys, kuris labai norėjo inicijuoti tinklaveiką su Europos klubais. Idėja tapti ADC nariais sklandė seniai, bet niekaip nesirealizavom, o prieš ketverius metus mes paėmėme, parašėme paraišką ir tapome europinio klubo nariais. Tada subūrėme komandą žmonių, kurie nori tą daryti, įsitraukti, veikti. Festivalis gimė iš tokios savos iniciatyvos“, – pasakojo jis (Art Directors Club of Europe yra platforma, vienijanti Europos šalių reklamos, dizaino ir komunikacijų kūrėjus. Europoje veikia 23 vietiniai ADC klubai, tai yra apie 6000 kūrėjų, kuriuos vienija ADC*E – red. pastaba).

Kalbant apie festivalio kryptį, raktinis žodis yra kūrybiškumas. „Iš principo yra dvi dalys – dizainas ir reklama, o festivalio tikslas yra švęsti dizainą ir reklamą suburiant visą bendruomenę į konferenciją, kur galima pasidalinti patirtimi, pabūti kartu, o kita dalis yra įvertinti geriausius per tuos metus padarytus darbus, kuriuos vertina suburta tarptautinė, labai solidi komisija, kad to nešališkumo būtų daugiau“, – aiškino A. Orantas.

Dizaino paraiškų buvo tiek daug, kad nusprendė atskirti

A. Jazdauskas, ADC*LT festivalio dizaino dalies kuratorius, sakė, kad prieš trejus metus festivalyje reklamos ir dizaino komisijos nebuvo atskiros.