„Plėtrai ieškojome didesnės rinkos, tad žvilgsnis natūraliai krypo į netoliese esančią Lenkiją. O kur geriau išbandyti savo potencialą nei lankytojų srautu didžiausiame prekybos centre? Tiesa, Lenkijoje didesnė ir konkurencija – čia veikia labai daug specializuotų parduotuvių. Vis dėlto, pirkėjams galime pasiūlyti tai, ko negali kiti, todėl turime visas galimybes Lenkijoje įsitvirtini pirmoje vietoje, ką pavyko pasiekti Baltijos šalyse,“ – sako „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas Dovydas Juškys.

Didžiausia ir brangiausia parduotuvė

Įrengti šiuo metu didžiausią, net 116 kv. m., tinklo parduotuvę bendrovei kainavo daugiau kaip 150 tūkst. eurų. Prekybos centras reikalavo, kad baldai būtų pagaminti iš tvarių medžiagų, atsparūs ugniai, sertifikuoti.

„Mūsų pasirinktas prekybos centras dėl didelio pirkėjų srauto yra geidžiamas prekybininkų, todėl čia taikoma labai griežta atranka, žymiai griežtesnė nei, pavyzdžiui, Lietuvos prekybos centruose. Mes patalpų pasiūlymą gavome greitai, bet derybos užtruko rekordiškai ilgą laiką – sutartį pasirašėme tik po pusės metų. Turėjome įsipareigoti neišeiti tam tikrą laiką, pasiekti tam tikrą apyvartą ir laikytis begalės kitų reikalavimų. Nesilaikant taisyklių – milžiniškos baudos,“ – dalinasi D. Juškys.

„Candy POP“

Marinuoto agurkėlio fenomenas ir kitos „Tik Tok“ tendencijos

Pirmosios „Candy POP“ parduotuvės Lenkijoje atidarymui bendrovė skyrė rekordinį rinkodaros biudžetą – per 40 tūkst. eurų. „Turėdami e. prekybos patirties su Lenkija jau žinome, kad didelėje rinkoje rinkodaros matematika turi savas taisykles – arba investuoji drąsiai, arba visai neinvestuoji, nes maži biudžetai tiesiog ištirpsta be jokio rezultato,“ – teigia D. Juškys.

„Candy POP“ auditorija – jaunatviški, socialiniuose tinkluose aktyvūs, tradicinėms reklamos priemonėms atsparūs žmonės. Juos pasiekti galima tik per žaidimą ir artimą dialogą, kurio temas geriausiai diktuoja socialinis tinklas „Tik Tok“.

Dvi savaites iki atidarymo, Varšuvos prekybos centre kasdien vyko įtraukiančios aktyvacijos, o didžiausios eilės driekėsi būtent prie „Tik Tok“ iššūkių, kur lankytojai noriai ragavo marinuotus agurkėlius su sproginėjančiais saldainiais ar ypatingai rūgščius „Candy POP“ skanėstus. Žmonės filmavo savo iššūkius, kėlė juos į socialinius tinklus ir taip prisidėjo prie naujos parduotuvės atidarymo sklaidos.

„Į patį parduotuvės atidarymą pakvietėme žymiausius Lenkijos „tiktokerius“ Natsu ir Jasper, kurie jaunimo gretose turi milžinišką galią. Kai kurie žmonės vien dėl jų važiavo į „Candy POP“ atidarymą iš kitų miestų ir jau nuo ankstaus ryto laukė pasimatymo su savo dievaičiais,“ – pasakoja D. Juškys.

Jasper

Norint, kad populiarus Lenkijos influenceris kelias valandas pabūtų parduotuvėje, gali tekti pakloti ir penkiaženkles sumas. Tiesa, jų fanų bazė skaičiuojama ne šimtais tūkstančių, ką daugiausiai pasiekia Lietuvos interneto žvaigždės, bet milijonais.

Grupės vadovas pasakoja, kad įžengus į Lenkijos rinką, atsivėrė daugiau rinkodaros galimybių, kurios nepasiekiamos Baltijos šalyse, pvz., „Tik Tok“ reklama ar „Google“ apsipirkimas (angl. Google Shopping). „Tikime, kad su moderniais rinkodaros sprendimais ir fiziškai veikiančia parduotuve Lenkijoje, netruksime pelnyti pirkėjų pasitikėjimą, kuris greitu metu atsispindės e. prekybos srautuose bei sustiprins pagrindą tolimesnei plėtrai,“ – prognozuoja D. Juškys.

„Candy POP“ yra pirmaujantis specializuotos mažmeninės prekybos tinklas Baltijos šalyse. Įmonė taip pat aktyviai vysto elektroninę bei plėtoja didmeninę prekybą. Grupės apyvarta 2022 m. siekė 8,8 mln. eurų. Bendrovės asortimente – rinktiniai saldumynai, užkandžiai ir gėrimai, kurių didžioji dalis atkeliauja iš JAV, Azijos ir kitų, Baltijos šalių regiono ragautojams egzotinių kraštų. Šiuo metu „Candy POP“ parduotuvių tinklą sudaro 21 parduotuvė, iš kurių 12 veikia Lietuvoje, 5 Latvijoje, 3 – Estijoje ir 1 Lenkijoje.