Agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ buvo apdovanota už „Tele2“ išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ reklamą, pristatančią neribotą internetą naktimis ir savaitgaliais. Agentūrai „Godspeed Branding“ apdovanojimas skirtas už Lietuvos kultūros instituto užsakymu kurtos knygos „Gastronomy Book: How the Future King of England Ate Peacock in Vilnius“ dizainą.

„Žaidėme su mintimi, pagrįsta įžvalga, jog daug žmonių turi įprotį į tualetą neštis telefoną ir naršyti internete. Jei gigabaitai baigiasi, naršymą tenka keisti kažkuo kitu. Taip ir gimė idėja, jog nuobodulio apimtas žmogus ima lankstyti origami iš tualetinio popieriaus“, – užkulisiais dalinosi reklamą kūrusios „Adell Taivas Ogilvy“ agentūros kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.

Tiesa, reklamoje matomas drakonas iš tiesų nėra pagamintas iš tualetinio popieriaus. Ši užduotis buvo patikėta trimatę grafiką išmanantiems profesionalams, kurie daugiau kaip dvi savaites kūrė visų dėmesį atkreipusį drakoną. Reklama buvo pateikta į „Epica“ iliustracijos kategoriją, kur ir buvo sėkmingai įvertinta, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Apdovanojimų sėkme džiaugiasi ir „Pildyk“ ženklo vadovė Dominyka Jonušienė. „Epica“ konkursas pasižymi tuo, kad kandidatus vertina nepriklausomi žurnalistai, nesusiję su reklamų agentūroms, tačiau esantys visų naujienų priešaky ir puikiai išmanantys tendencijas bei tai, kas pasauliui įdomu. Mums, kaip prekės ženklui, tai yra įrodymas, jog dirbame teisinga linkme“.

Agentūros „Godspeed Branding“ kūrybos vadovas Dovydas Stonkus sako, kad jie labai džiaugiasi šiuo apdovanojimu, nes tai yra pirmasis tarptautinis įvertinimas.

„Knygos informacijos struktūra kompleksinė. Ją sudaro atskiros istorijos iš istorinių įvykių ir kiekvienai istorijai priskirtas receptas. Visa tai reikėjo apjungti į vieną unifikuoto leidinio formatą. Klientas atsinešė idėją kiekvienai istorijai priskirti angliškos abecelės raidę. Tai tapo pamatu visos knygos struktūrai. Išryškinti šį konceptą knygai sukūrėme kiekvienos abėcėlės raidės iliustraciją. Prie jų kūrimo prisidėjo net 6 dizaineriai-iliustruotojai. Receptai buvo pateikti kaip atskiros kortelės, su kartu pateikiamomis patiekalo nuotraukomis“, – pasakojo D. Stonkus.

Konkurso vertintojai – nepriklausoma žiuri

Tarptautinio masto „Epica Awards“ – daugiau kaip 30 metų rengiami kūrybingumo apdovanojimai yra gretinami su tokiais prestižiniais renginiais kaip „Kanų liūtai“ ar „Clio“. Nuo kitų konkursų „Epica“ skiriasi tuo, kad čia komisijos nariai yra sudaryti ne iš rinkodaros ir marketingo ekspertų, o iš žiniasklaidos atstovų, dirbančių ir rašančių šiomis temomis.

„Dalyvauti tokiame konkurse ir jame laimėti yra didelė sėkmė ir garbė. Džiaugiuosi, kad investuojama į kūrybiškus projektus, kurie pareikalauja daugiau pastangų nei įprasta – vartotojų ir industrijos įvertinimas juos atperka su kaupu“, – džiaugėsi D. Žilėnas.

Ne pirmas įvertinimas

Tai jau nebe pirmas konkursas, kuriame sėkmingai triumfuoja telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ tandemas. Drauge kurtas „Tele2“ 4G muzikos projektas pirmasis Baltijos šalyse pelnė aukso medalį kūrybinės meistrystės festivalyje „Ciclope“ Berlyne, taip pat ADC apdovanojimą JAV bei dizaino ir reklamos meistrystės „oskarą“ Londone – „D&AD“ pieštuką. Drauge kurtas „Tele2“ skraidantis namas pelnė prestižinį „Clio“ apdovanojimą, pateko į trumpąjį „Kanų liūtų“ sąrašą bei atnešė „Grand Prix“ statulėlę festivalyje „Golden Drum“.

Agentūra „Godspeed Branding“ už knygos „Gastronomy Book: How the Future King of England Ate Peacock in Vilnius“ dizainą apdovanojimuose „Balticbest“ ir lietuviškame „Adrenaline“ buvo įvertinta aukso apdovanojimais.