Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, gegužės 26-ą dieną „Delfi“ realių vartotojų skaičius buvo 497 736, kai antroje vietoje likęs portalas jų turėjo beveik 70 tūkst. mažiau. Ryškūs skirtumai buvo matomi lyginant titulinio puslapio lankomumą: „Delfi“ jis buvo daugiau nei 175 tūkst., kai antroje vietoje likusio portalo – 80 tūkst. „Delfi“ video turinys naujienų portale per vieną dieną, gegužės 27-ąją, surinko daugiau nei 900 tūkst. peržiūrų.

„Didžiuojuosi „Delfi“ komanda, kuri dar kartą įrodė savo profesionalumą. Rinkimai visuomet yra itin intensyvus laikas žurnalistams, kai reikia dirbti itin greitai, o atsakomybė – milžiniška. Tačiau įdėtas pastangas ir darbą neskaičiuojant valandų atperka tai, kai pamatai, kiek žmonių tai svarbu – dabar jau matome, kad kartu su mumis rinkimų laukė beveik pusė milijono portalo lankytojų“, – sakė „Delfi“ vyr. redaktorė R. Lukaitytė-Vnarauskienė.

Gegužės 12-ąją, vykstant Lietuvos prezidento pirmajam rinkimų turui, „Delfi“ sulaukė 600 tūkstančių lankytojų ir taip pat buvo lyderis iš visų Lietuvoje veikiančių portalų.

„Delfi“ kviečia kartu laukti ir Europos Parlamento rinkimų, kurie vyks birželio 9-ą dieną, rezultatų. Tą dieną „Delfi“ redakcija taip pat nuolat praneš visas naujienas, rengs reportažus ir transliacijas, o vakare lauks speciali šiems rinkimams skirta laida.