Pasak „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovo Valdo Lopetos, sprendimą sujungti dvi komunikacijos sritis lėmė augantis integruotų paslaugų poreikis.

Ryšių su visuomene paslaugas „Lidl“ nuo 2017 m. teikia „Publicum“ agentūra, tuo tarpu metų pradžioje bendrovė buvo paskelbusi darbdavio komunikacijos konkursą, tačiau nugalėtojo neišsirinko.

„Nusprendėme išplėsti metų pradžioje gautų pasiūlymų ratą ir abi komunikacijos sritis apjungėme į didesnės apimties konkursą. Integruotų komunikacijos paslaugų poreikį jaučiame jau dabar – ateityje jis tik augs. Sujungdami dvi sritis į vieną konkursą galėsime geriau įsivertinti, kaip mūsų partneriai mato bendrą komunikacijos lauką ir galimybes tolimesniam „Lidl“ įvaizdžio stiprinimui“, – pranešime žiniasklaidai sako V. Lopeta.

Į konkursą kviečiamos septynios ryšių su visuomene agentūros. Sprendimą dėl bendradarbiavimo mažmeninės prekybos tinklo atstovai ketina skelbti balandžio pabaigoje.