Televizijos reklamai skirtas vaizdo klipas nufilmuotas viename Lietuvos pieno ūkių, kuris yra „Lidl“ partneris – tiekia žaliavą privataus prekės ženklo „Pilos“ pieno produktams gaminti. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, autentika, tradicijos ir meilė savo darbui bei kraštui – vertybės, kurios artimos „Lidl“ komandai, ir kurias siekta atspindėti jautriu bei mūsų šalies grožį atspindinčiu vaizdo klipu. Siekiant kuo didesnio autentiškumo, jame filmavosi ir patys ūkio darbuotojai.

„Žmonės atpažįsta „Lidl“ kaip tarptautinį prekybos tinklą. Tačiau atsižvelgdami į tai, kad Lietuvos pirkėjai itin vertina mūsų krašto produkciją, nuo pat veiklos šalyje pradžios puoselėjame santykius su partneriais Lietuvoje. Daržovės, mėsa, žuvys, duonos ir pieno gaminiai, mineralinis vanduo ir daugelis kitų kategorijų prekių į mūsų parduotuves ir ant pirkėjų stalo atkeliauja iš pažangių ir aukščiausius kokybės standartus atitinkančių Lietuvos gamintojų, – sako bendrovės „Lidl Lietuva“ pardavimų skatinimo departamento vadovė Ilona Čiužienė. – Ant „Lidl“ produkcijos ieškokite ženklų „Pagaminta Lietuvoje“ arba „Užauginta Lietuvoje“, kuriais išskiriame vietines prekes.“

Prekybos tinklas „Lidl“ garsėja įvairių kraštų teminėmis savaitėmis, kurių metu į parduotuves atkeliauja tiems kraštams būdingi maisto produktai. I. Čiužienė pastebi, kad lietuviškų prekių savaitės „Pagaminta Lietuvoje“ populiarumu nenusileidžia net tokių išskirtinėmis gastronomijos tradicijomis garsėjančių šalių, kaip Graikija, Italija ar Prancūzija, savaitėms.

Pranešime taip pat rašoma, kad „Lidl“ partneriams keliami prekybos tinklo nustatyti kokybės reikalavimai daugeliu atvejų kur kas griežtesni nei numatyta atitinkamuose ES teisės aktuose.

„Skatiname tobulėjimą, todėl daugelis mūsų tiekėjų turi arba yra skatinami įgyti Tarptautinį maisto standartą (International Food Standard - IFS) arba britų mažmeninės prekybos asociacijos BRC standartus atitinkančius sertifikatus, pripažįstamus visame pasaulyje. Tuo tarpu „Lidl“ daržoves tiekiantys ūkiai privalo turėti tarptautinį GLOBAL G.A.P. sertifikatą, įrodantį, kad daržovės yra priimtino saugos ir kokybės lygio bei užaugintos atsakingai“, – sako „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento vadovas Karolis Lebednikas.

Orientuojantis į geriausią tarptautinę praktiką ir griežčiausius kokybės reikalavimus, tampa lengviau siekti eksporto galimybių – bendradarbiavimas su „Lidl“ Lietuvoje ne vienam šalies gamintojui atvėrė ir užsienio rinkas. Pavyzdžiui, kai kurie bendrovių „Norvelita“, „Varėnos pienelis“, „Pieno žvaigždės“ gaminami ir Lietuvoje išpopuliarėję produktai iškeliauja ir į kitose šalyse veikiančias tarptautinio prekybos tinklo parduotuves.