Prekybos tinklo atstovai teigia, kad žaidimas „My Lidl shop“ skatina pasitelkti kūrybiškumą bei vaizduotę. „Viskas – kaip realiame versle: įsirengi prekyvietę, gražiai išdėlioji prekes ir lauki pirmųjų pirkėjų, – pranešime žiniasklaidai cituojama bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Šiuo metu mažieji „Lidl“ kūrėjai turi galimybę įveikti tris lygius, kurių kiekvienas pateikia vis naujų iššūkių ir užduočių. Vystant programėlę, joje atsiras dar daugiau lygių – norime, kad žaidimas augtų drauge su savo vartotojais.“

Pasak pranešimo, virtualus žaidimas skatina perprasti prekybos veiklos pagrindus, be to, turi ir interaktyvių elementų – pavyzdžiui, norėdami įgyti papildomų taškų, žaidėjai turi apsilankyti tikroje „Lidl“ parduotuvėje ir nuskaityti programėlėje nurodytų prekių brūkšninius kodus.

Prekybos tinklo atstovų paklausus, ar jie nebijo sulaukti tėvų pasipiktinimo už bandymą pasiekti juos per vaikus, dėl ko buvo smarkiai kritikuojami „Maximos“ vadinamieji „puponautai“, jie tikino, kad šis atvejis – visai kitoks. „Pats šio žaidimo pobūdis yra kitoks: norint žaisti, nebūtina pirkti mūsų parduotuvėse, pakanka parsisiųsti nemokamą programėlę“, - teigė „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė Valerija Lebedeva.