Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios agentūros „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas tikino, kad šis konkursas agentūrai buvo ypatingai svarbus.

„Žinome, kokius aukštus reikalavimus sau ir savo partneriams kelia „Lidl“, todėl didžiuojamės, kad mūsų komandai pavyko pademonstruoti savo skaitmeninės rinkodaros žinias, kūrybinį potencialą bei vidines turinio kūrimo galimybes“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas A. Žakas.

Arijus Žakas

„Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovo Valdo Lopetos teigimu, pagrindinis kriterijus, nulėmęs naujos agentūros pasirinkimą, buvo gebėjimas mąstyti kompleksiškai ir įgyvendinti suplanuotus veiksmus, pasitelkiant gausų socialinių tinklų siūlomų priemonių spektrą.

„Esame vienas didžiausių ir aktyviausių prekės ženklų socialiniuose tinkluose, todėl ypatingai svarbu išnaudoti visą jų siūlomą potencialą ir koordinuoti veiksmus tarp skirtingų socialinių tinklų platformų“, –sako V. Lopeta.

„SOMA agency“ rūpinsis veiksmais socialiniuose tinkluose, foto ir video turinio kūrimu, skaitmeninės komunikacijos strategija. „Lidl Lietuva“ ir „SOMA agency“ bendradarbiavimas prasidėjo šią vasarą, o pirmąjį bendrą projektą – „Grilio kovas“ – jau galima pamatyti tiek „Youtube“ platformoje, tiek ir kituose socialiniuose tinkluose.

„SOMA agency“ dirba per 30 komunikacijos specialistų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o tarp klientų – tokie prekių ženklai kaip „Apranga“, „Kesko Senukai“, „Huawei“, „Neste“, „Margarita“, „Pieno žvaigždės“, „Omniva“, „Mantinga“ ir kt.

„Lidl Lietuva“, įgyvendindama komunikacijos veiksmus, taip pat bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „co:agency“, nuomonės formuotojų marketingo agentūra „Influenceriai.lt“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“ ir kt.