Tiesa, kiti darbai vis dar buvo patikėti žmonėms. Reklamos režisierius – geriausiai kaip dokumentinių filmų autorius žinomas Kevinas Macdonaldas.

Dirbtinis intelektas kurdamas reklamą panaudojo IBM kompiuterinę sistemą „Watson“ ir skirtingus duomenų šaltinius, tarp kurių buvo prieš tai apdovanojimus pelniusios automobilių reklamos per pastaruosius penkiolika metų ir duomenys apie žmonių reakcijas į skirtingus objektus, vietas ir emocijas.

„Lexus“ skelbia, kad šiuo išskirtiniu bendradarbiavimu tarp dirbtinio intelekto ir žinomo savo srities profesionalo norėjo patikrinti, kaip darniai žmonės ir mašinos gali dirbti kartu, ir pabrėžti, kokią didelę svarbą tokiuose santykiuose turi intuicija. Tai parodoma ir naujojo „Lexus ES“ sedano reklamoje, kurioje demonstruojama, kaip įdiegtos intuityvios technologijos padeda išvengti nelaimingų atsitikimų.

Šią reklamą kūrė agentūra „The&Partnership London” kartu su techniniais partneriais „Visual Voice“. Kaip vieną iš didžiausių rizikų jie matė tai, kad dirbtinis intelektas, panaudojęs kitų veiksmingų reklamų elementus, sukurs ką nors pernelyg panašaus į jau buvusias reklamas, todėl dirbtiniam intelektui buvo pateikti papildomi duomenys apie „Lexus“ prekės ženklą ir projekto gairės.

K. Macdonaldas sako, kad jį labai suintrigavo šios reklamos koncepcija. „Kai gavau scenarijų, pamačiau, kad istorijoje pasakojama melodrama išties turi potencialą. Stebina, kaip jautriai dirbtinis intelektas pasižiūrėjo į kitą mašiną, kokią sukūrė kovos situaciją, o tada rado iš jos išeitį, sužadinančią emocinę reakciją, kas yra būtina skaitmeninėms platformoms. Žavus ir paprastas būdas, kaip dirbtinis intelektas papasakojo šią istoriją, mane nustebino tuo, kaip jis interpretavo žmogiškąsias emocijas“, - kalbėjo jis.