„Ši istorija tiesiog stulbinanti. „Nike“ pakeitė visą rinką ir tapo megakorporacija. Kompanija augo, augo ir augo ir M. Jordanas tapo pirmuoju sportininku milijardieriumi pasaulyje, nes anuomet pasirašė beprecedentę sutartį, pagal kurią turėjo gauti ne tik sutartą fiksuotą užmokestį, bet ir procentą nuo savo vardo linijos pardavimų“, – pastebėjimais dalijosi „Nord Security“ kūrybos vadovas Arnas Aukštikalnis ir pažymėjo, kad šis sandoris atvėrė duris tam, kas reklamos pasaulyje vyksta dabar, kai prekės ženklai bendradarbiauja ir kuria naujus produktus bei atskiras jų linijas.

„Tai buvo visa ko pradžia. Su „Air Jordan“ linija „Nike“ labai pasisekė, nes jie turėjo geriausią visų laikų krepšininką. Tai buvo geriausi krepšinio laikai ir augantis talentas, kas atvėrė amžiaus galimybę. Aišku, „Nike“ labai pasisekė, kad kylanti žvaigždė nepatyrė traumos jau pirmame sezone, nenusilaužė abiejų kojų“, – svarstė A. Aukštikalnis.

Jis abejoja, ar įmanoma pakartoti tą pačią bendradarbiavimo sėkmę: „Gal dėl to kiti prekių ženklai „Under Armour“ ar „Puma“ net nebandė ir nuėjo visai kitu keliu.“