„Mes pasiruošę į savo sporto klubus susigrąžinti savo klientus, o tiems, kas nėra bandę mūsų paslaugų kokybės, pakviesti tai padaryti jau artimiausiu metu. Tam mums reikia matomumo, bendradarbiavimo su organizacijomis, norinčiais kartu veikti partneriais. Tikime, kad su naująja komunikacijos partnere kartu rasime sprendimus ir auginsime sporto klubuose besilankančių narių skaičių“, – sako „Impuls LTU“ rinkodaros vadovė Viktorija Razumienė.

Pasak jos, šiuo metu gyventojai vis dažniau ieško tinkamos vietos sportui ir juntama, kad sporto paslaugų rinka atsigauna. Įmonė yra numačiusi skirtingų sprendimų klientų lojalumui skatinti ir yra vertinama klientų dėl paslaugų kokybės, patogių sporto klubų vietų ir tinkamos kainos.

„Komunikacija apie gerą savijautą man nesvetima, su ja dirbu daugelį metų, įmonės sprendimą priimu kaip išankstinį pasitikėjimo manimi ženklą ir tikiuosi kartu su komanda nenuvilti rezultatais“, – sako įmonės „Budinti komunikacija“ įkūrėja.

Iki praėjusių metų pabaigos „Impuls LTU“ komunikaciją vykdė bendrovė „Virtuozai“ dirbusi su įmone nuo 2021 m. kovo mėn.