Rygoje šią programėlę parsisiuntė daugiau nei 100 tūkstančių vartotojų, iš kurių apie 60 proc. ja naudojasi ne rečiau nei kartą per savaitę. Latvijoje ji patenka į populiariausių programėlių dvidešimtuką, kartu su tokiomis programėlėmis kaip „Skype”, „Spotify” ar „Google Maps”.

Vienas iš kompanijos įkūrėjų Arturs Burnins portalui „Arctic Startup” sakė, kad kompanija jau planuoja plėtrą kitose rinkose. Viena iš pirmųjų – Lietuva, kur programėlė jau veikia, bet pasiūlymų skaičius kol kas dar nedidelis.

Daugiausiai tarp prisijungusių įmonių – greito maisto užkandinių, kaip „Hesburger”, „Sinano kebabai”, taip pat tinklai „Jurgis ir drakonas”, „La Crepe” ir keletas kitų. Tad jei iki šiol ieškodavote kuponų ar lankstinukų, dabar galite tiesiog parsisiųsti programėlę.