Lapkritį DELFI vienintelis iš didžiųjų Lietuvos naujienų portalų augino savo auditoriją, kuri pasiekė 1,37 mln. realių vartotojų, tai yra, 26 tūkst. daugiau nei spalio mėnesį, kai šis skaičius siekė 1,34 mln. Kiti didieji naujienų portalai – „15min.lt“ , „lrytas.lt“, „tv3.lt“, „lrt.lt“ lapkričio mėnesį fiksavo kritimą.

Vertinant realių vartotojų praleidžiamo laiko naujienų portaluose dalį, DELFI lapkritį teko 41 proc., portalui „15min.lt“ – 21 proc., „lrytas.lt“ – 20 proc., „tv3.lt“ – 10 proc, „lrt.lt“ – 7 proc.


Lapkritį DELFI kasdien pasiekė 600 tūkst., „15min.lt“ – 406 tūkst, „lrytas.lt“ – 353 tūkst., „tv3.lt“ – 312 tūkst., „lrt.lt“ – 133 tūkst. realių vartotojų vidutinę auditoriją. Lyginant su 2018 m., DELFI vidutinė dienos auditorija išaugo 45 tūkst. – pernai lapkritį ji siekė 555 tūkst.


DELFI taip pat pirmavo pagal mėnesio realių vartotojų skaičių visose platformose – tiek tarp naršančių kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose telefonuose. Lapkritį DELFI turėjo 1,37 mln., „15min.lt“ – 1,26 mln., „tv3.lt“ – 1,11 mln., „lrytas.lt“ – 1,01 mln,, „lrt.lt“ – 852 tūkst. realių vartotojų vidutinę auditoriją.


Vis daugiau žiūrovų pritraukia ir „DELFI TV“. Rugsėjį ją žiūrėjo 766 tūkst., spalį – 838 tūkst., lapkritį – 870 tūkst. realių vartotojų. Pagal šį parametrą „DELFI TV“ beveik 300 tūkst. realių vartotojų lenkė artimiausią konkurentą, „TV3 video“, lapkritį surinkusį 571 tūkst. realių vartotojų.


„Nagrinėjant statistiką tendencija labai aiški – vis daugiau DELFI vartotojų renkasi video turinį, tad mes ir toliau stiprinsime jį, siūlysime daugiau įvairovės ir jau netrukus turėsime dar daugiau su tuo susijusių naujienų“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.