Rubrikoje „Idėja Lietuvai“ pokalbis apie tai, kaip reklama gali prisidėti prie mokytojo profesijos prestižo kėlimo. Svečiuose – projekto „Creative Brief Contest“ rengėjai ir mokytojai: Austėja Landsbergienė ir Jordis Šatūnas.


„Tikslas yra prisidėti prie gražios idėjos Lietuvai, kur viena idėja buvo, kad mokytojo profesija taptų prestižine. Idėja puiki, bet kažkam reikia daryti tai, kad pavyktų viską įgyvendinti. Mes nusprendėme, kad galime imtis šio reikalo“, - laidoje „DELFI diena“ sakė J. Šatūnas.

„Iš tiesų, labai svarbus profesinis tobulėjimas. Mes turime turėti labai aiškią strategiją, kur norime eiti, kokį norime matyti mūsų mokinį, o mokytojai ir patys turi nuolat tobulėti“, - kalbėjo A. Landsbergienė.

„Mokytojai rūpi valstybei, rūpi, ką jie veikia ir kaip jiems padėti. (…) Matote, niekada nebus taip, kad atsibundu vasario 1 dieną ir mokytojo profesija tapo prestižine. Mano šeimoje niekada nebuvo jokių klausimų, mano močiutė dirbo pedagoginį darbą, mano teta dirbo pedagoginį darbą. Mes visada supratome, ką tai reiškia, mums visada buvo tai svarbu, tai niekada net nekilo jokių klausimų. Kai aš pasirinkau pedagoginį kelią, manęs irgi klausė, ar aš tikrai to noriu, bet taip, tikrai, nes tai yra prestižinė profesija.

Dr. Austėja Landsbergienė
Dr. Austėja Landsbergienė
© DELFI / Domantas Pipas

Jeigu mes taip bendrausime su vaikais, jeigu pasikeis požiūris, bus tikrai geriau, bet jeigu aukščiausi šalies vadovai teigia, kad mokytojai nieko neveikia, tai tikrai labai sunku sukurti tokį požiūrį, kad ši profesija yra prestižinė, mokytojo profesijos prestižas priklauso ne nuo metų, bet nuo mūsų, nuo mūsų šiandien, nuo mūsų vakar. Jeigu vaikas pasakys, kad šiandien aš svarstau stoti į pedagoginį, tai mes tik palaikykime tą sprendimą: eik, dirbk, nes aš tavimi labai didžiuojuosi“, - motyvuojančiai kalbėjo A. Landsbergienė.

Jai pritarė ir J. Šatūnas, kuris trumpai papasakojo ir apie patį projektą.

„Ką gali reklama, tai mes pirmiausia turime pažiūrėti, kaip mes gyvename, tai reklama turi milžinišką įtaką, ne tiek tiesioginę, bet tai, ką matome laidose, klipuose, masės tai kartoja, ne tik nori tų pačių daiktų, bet remiasi tokiomis pačiomis vertybėmis. (…) Aš esu labiau gynėjas kompleksinio pobūdžio, neužtenka vien reklamuoti profesijos. Manau, reklama gali daug.

Arnas Mazėtis, Dr. Austėja Landsbergienė, Jordis Šatūnas
Arnas Mazėtis, Dr. Austėja Landsbergienė, Jordis Šatūnas
© DELFI / Domantas Pipas

Projekto dalyviais gali tapti bet koks kūrybiškas žmogus. Dalyvius atrenkame tik kūrybiškus. Juos kuruos Lietuvos reklamos agentūrų vadovai ir visi geriausi Lietuvos specialistai. Tarp jų ir Austėja Landsbergienė“, - sakė vienas iš organizatorių.

Jordis Šatūnas
Jordis Šatūnas
© DELFI / Domantas Pipas

„Jeigu kalbame apie pedagogiką, tai yra absoliučiai nuostabiausias dalykas. Visos profesijos dirba su dabartimi, o aš dirbu su Lietuvos ateitimi, kas bus po 15 metų, mažai kas gali pasakyti, kad mano rankose yra ateitis. Tai, kaip mes kalbėsime su vaikais, tokią Lietuvą ir turėsime. Šiai profesijai nėra lygių“, - laidoje sakė A. Landsbergienė.

Visą laidą „DELFI diena“ žiūrėkite įraše:

Vasario 13-16 dienomis jau 8 kartą organizuojame kūrybinį ir socialiai atsakingą projektą „Creative Brief Contest”. Šį kartą drauge su „Idėja Lietuvai“ sukviesime kūrybiškai nusiteikusį jaunimą 4 dienų sesijai į mūsų mokyklą.

40 atrinktų dalyvių ieškos idėjų, kurios padėtų siekti, kad Lietuvoje mokytojo profesija taptų prestižine ir tiek vaikai, tiek ir jų tėvai jaustų didesnę pagarbą mokytojų darbui.

Dalyvius inspiruos ir mentoriais bus didžiausių Lietuvos reklamos agentūrų kūrybos vadovai.

Austėja Landsbergienė – Lietuvos socialinių mokslų daktarė, edukologė, kontekstinio ugdymo pradininkė, konsultantė švietimo klausimais Lietuvoje, tarptautinių mokyklų tarybos švietimo vertintoja ir didžiausio ikimokyklinio ugdymo įstaigų tinklo Baltijos šalyseVaikystės sodas“, Karalienės Mortos mokyklos bei „Six Senses“ International Preschool steigėja.

Jordis Šatūnas yra tarptautinės reklamos mokyklos The Atomic Garden vadovas. Per 20 darbo metų komunikacijoje srityje jis sėkmingai keliavo nuo grafikos dizainerio iki prekės ženklo vadovo bei įmonės vadovo pozicijos. Yra daugybės įvairių renginių, konferencijų, mokymų bei stovyklų organizatorius. Reiklus kokybei - tiek produkto, tiek proceso, tiek ir idėjos.

Daugiau informacijos apie renginį:
https://tagvilnius.lt/cbc/

www.DELFI.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją