Jei nesate stambus verslininkas, jums, ko gero, svarbi kiekviena biudžeto moneta. Ir jei „Google Ads PPC(angl. pay-per-click) kampaniją laikote svarbiausia reklamos dalimi, turėkite omenyje, kad investicijos į ją dar negarantuoja efektyvaus poveikio. Daugiau pinigų dar nereiškia sėkmingos kampanijos, todėl prieš keliant išlaidų sumą, atkreipkite dėmesį į šias naujausias tendencijas, kurios gali padidinti dabartinės mokamos paieškos reklamos išlaidų vertę.

Skelbimų ir nukreipimo puslapių pritaikymas mobiliesiems telefonams yra svarbesnis nei bet kada anksčiau

Išplėskite savo klientų ratą optimizuodami skelbimus ir nukreipimo puslapius mobiliųjų įrenginių vartotojams. Kiekvienais metais išleidžiami nauji duomenys, rodantys didėjantį PPC mobiliuosiuose pranašumą už tradicinius įrenginius. Pagal statistiką, mobiliųjų reklaminės kampanijos parodymai per metus padidėjo daugiau nei dvigubai, kai paspaudimų rodikliai išliko nuoseklūs. Kokias pasekmes tai turi mažiems verslams?

Jei norite išlaikyti tvirtą kokybės balą ir sukurti skelbimus, kurie iš tikrųjų pagerintų jūsų konversiją, įsitikinkite, kad skelbimai yra pritaikyti mobiliesiems prietaisams ir nukreipimo puslapiai yra patogūs vartotojui, nesvarbu, kokiais įrenginiais jie naudotųsi. Būdami PPC reklamuotoju, tikriausiai suprantate, kad aukštos kainos pasiūlymas dar negarantuoja jums aukštos pozicijos paieškos rezultatuose. Skelbimų platformoms, pavyzdžiui, „Bing“, „Facebook“ ir „Google“, yra svarbu, kad skelbimas būtų naudingas vartotojams.

Taigi, jei jūsų skelbimai iš mobiliosios pozicijos neatrodo gerai, arba nukreipimo puslapis nėra optimizuotas mobiliosioms versijoms – smarkiai smunka jūsų puslapio kokybės balas. Iš kliento pozicijos tai atrodo pateisinama. Ar kada nors jaučiate nusivylimą bandydami naršyti svetainėje, kuri nepatogi naviguoti? Ko gero, kiekvienas esame susidūrę su šia problema. „Bing“, „Google“ ir „Facebook“ taip pat, todėl ir stengiasi užkirsti kelią blogai vartotojų patirčiai.

Jei vis dar reikalaujate, kad būtų rodomas neoptimizuotas PPC skelbimas, pasiruoškite plačiai atverti piniginę – kuo mažesnis kokybės balas, tuo daugiau turėsite mokėti už skelbimus. Ir atvirkščiai – kuo jis bus aukštesnis, tuo mažiau išleisite.

Sukurkite „remarketingo tunelį“, kad nepaleistumėte iš akių potencialiausių pirkėjų

Remarketingas yra racionalus būdas vėl pasiekti tuos lankytojus, kurie jau lankėsi jūsų svetainėje ir galbūt net buvo įsidėję prekes į pirkinių krepšelį, bet iki galo procedūros nepabaigė. Remarketingas mokamoje paieškoje gali pagerinti jūsų investicijas į dabartinę reklamos kampaniją, naudojant duomenis, skirtus pritraukti tam tikrą žmonių grupę, kuri anksčiau lankėsi jūsų svetainėje.

Tarkime, kad esate internetinis mažmenininkas, ir turite potencialų klientą, kuris jūsų svetainėje ieško mėlynų džinsų. Jis apsilanko keliuose jūsų puslapiuose ir galiausiai prideda džinsus prie pirkinių krepšelio, bet netrukus palieka svetainę neįvykdęs pirkimo veiksmo. Įdiegus tvirtą pakartotinės rinkodaros strategiją, šis pradinis išėjimas yra tik vienas žingsnis kliento pirkimo kelionėje.

Atsižvelgiant į laiką, kurį šis būsimasis klientas praleido jūsų svetainėje, galite panaudoti duomenis tolesniam procesui. Kadangi žinote, kad klientas turi tam tikrą susidomėjimą mėlynais džinsais, kitą kartą, kai jis ieškos internete, galite inicijuoti skelbimus, kurie pakartotinai reklamuoja tą pačią prekę. Iš esmės galite sukurti labai tikslinį skelbimą, skirtą būtent tam vartotojui. Neįtikėtina, ar ne?

Tarpas tarp pradinės paieškos ir faktinio pirkimo neturėtų būti jūsų įmonės mirties zona. Naudokite klientų duomenis strategiškai, kad nukreiptumėte tikslinius klientus teisinga linkme, padedant jiems prisiminti, ką jie ketino pirkti. Sužinokite daugiau apie paieškos sistemų remarketingo kanalus ir kaip juos įtraukti į dabartines PPC kampanijas.

Technologijos keičia individualizavimo klientų lygį

Kadangi technologijos ir toliau vystosi bei atsiranda naujos auditorijos, transformuojasi ir jūsų kliento pirkimo procesas. Kitaip tariant, vartotojai keičiasi – vis auga jų lūkesčiai, atsiranda tam tikrų naujų niuansų. Šiandien naujas klientas yra labai jaunas, ir jis yra visa ko centre. Tai yra ta klientų kategorija, kuri laikė išmanųjį telefoną rankose nuo 13 metų.

Šie jauni vartotojai dėl labiau suasmenintos pirkimo patirties nesibodi dalintis privačia informacija. Jie nori, kad jų privati informacija būtų pateikia be išankstinio prašymo, ir kad būtų atpažįstami kiekviename žingsnyje.

Tai reiškia, kad norint įgyti naują vartotoją, reikia suprasti kiekvieno jų unikalumą ir sukurti kontekstą atitinkančią patirtį, kad būtų patenkinti šie augantys lūkesčiai. Nepatartina pasikliauti senais metodais, kad pritrauktumėte ir išlaikytumėte naujus vartotojus – kampanija nebus vertinga. Vietoj to, daugiau pasidomėkite tuo, kaip šiandien keičiasi vartotojai ir iš naujo įvertinkite savo rinkodaros strategiją.

Geresnė naudotojų patirtis – raktas į išlaidų vertės padidėjimą

Bendra visų trijų tendencijų gija – geresnė vartotojų patirtis ir įsitraukimas. Supaprastinta mobilioji patirtis, asmeniniai skelbimai ir kampanijos, orientuotos į asmenį, padės jūsų verslui pasiekti norimus žmones, neišpūsdami dabartinių išlaidų – tik padidindami vertę.

M360
CET


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją