Pasirodo, „Lidl“ nėra vieninteliai, trinantys iš nuotraukų religinius simbolius – vartotojai pastebėjo, kad taip pat elgiasi ir „Nestle“ bei Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“. Internete sklinda peticija, kuria raginama nutraukti tokį elgesį.

„Kompanijos „Carrefour“ ir „Nestle“ pasirinko įžeisti krikščionius, norėdamos išvengti galimo kitų religijų sekėjų įžeidimo. Jie keičia realybę, kad prisitaikytų prie antikrikščioniškos aplinkos. Mes turime aiškiai parodyti, kad tai nepriimtina. Mes ramiai nepriimsime to, kad krikščioniški simboliai yra tiesiog ištrinami. Mes prašome, kad šios kompanijos liautųsi taip paniekinamai elgtis su kryžiais, kurie simbolizuoja taiką, meilę ir santarvę. Juose nėra nieko, ko reikėtų gėdytis. Kryžiaus atvaizdas neturėtų įžeisti nė vieno – nei musulmono, nei budisto, nei ateisto“, - rašoma „Carrefour“ ir „Nestle“ vadovams adresuotoje peticijoje, kuri platinama per internetinę platformą „CitizenGo“. Šiuo metu ją pasirašė daugiau nei 50 tūkst. žmonių.

Peticijos autoriai atkreipia dėmesį, kad į analogišką situaciją patekusio prekybos tinklo „Lidl“ atstovai jau atsiprašė visuomenės ir grąžino kryžių atvaizdus, tad to paties laukiama ir iš šių kompanijų. Beje, kaip ir „Lidl“ atveju, be kryžių vėl liko garsi ortodoksų bažnyčia Graikijos Santorinio saloje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją